اخبار ورزشیفوتبال ایران

ماجدی: برگزاری بازی تیم ملی در مشهد تبرک است

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: استان خراسان رضوی در فوتبال، فوتسال و حوزه بانوان پتانسیل بالایی دارد و نیاز است مسئولان استانی توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.

به گزارش پیشرو ورزش، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در مشهد گفت: از این که در شهر علی بن موسی الرضا (ع) حضور دارم خوشحالم. این روز و برگزاری این مجمع را به فال نیک می‌گیریم که با حضور روسای هیئت شهرستانها و مدیران عامل خیلی خوب برگزار شد.

وی ضمن تشکر از اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، حیدری، دبیر هیئت و سردار حیدری مسئول امور استانهای فدراسیون اظهار کرد: استان خراسان رضوی پتانسیل بسیار بالایی دارد. دیشب کلیپی را به من نشان دادند که مسابقات زیر ۱۲ سال استان بود که تیمی از نیشابور قهرمان شد.

ماجدی با بیان اینکه فوتبال بصورت مویرگی در تمامی استانها و شهرستانها وجود دارد گفت: فکر می کنم با پتانسیل بالایی که در فوتبال، فوتسال و نیز بانوان داریم باید حمایت بیشتری از مسئولان استان داشته باشیم تا بازیکنان بیشتری به تیم‌های ملی ارائه شوند.

سرپرست فدراسیون فوتبال درخصوص برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال مقابل لبنان در مشهد نیز گفت: باعث افتخار هر ایرانی است که در این شهر حضور داشته باشد. طبق برنامه ریزی هایمان اینکه تیم ملی از مشهد و پس از پابوسی حضرت امام رضا (ع) به جام جهانی برود فکر می کنم قدم و تبرک خوبی برداشته شود.

ماجدی در رابطه با حضور برابر تماشاچیان در دربی تهران نیز گفت: در این خصوص، سخنگوی فدراسیون توضیح خواهد داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =

دکمه بازگشت به بالا