اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج سرمربی تیم ملی فوتبال را رسماً معرفی کرد

رئیس فدراسیون فوتبال سرمربی جدید تیم ملی را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج امروز در مراسم برترین‌های فوتسال به طور رسمی اعلام کرد: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شده است. مهدی تاج در پاسخ به سوال مهدی توتونچی مجری برنامه با سر تکان دادن تایید کرد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده است‌.

قلعه‌نویی اکنون به طور رسمی جانشین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شده و قرار است هدایت ملی پوشان را در جام ملت‌های آسیا برعهده داشته باشد.

به گزارش فارس، فدراسیون فوتبال هم با انتشار متن و پوستر قلعه نویی نوشت: فدراسیون فوتبال ضمن ارج نهادن به زحمات جامعه مربیان فوتبال کشور و تشکر و پاسداشت خدمات کلیه مربیان تیم ملی در ادوار مختلف به آگاهی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان می‌رساند بر اساس بررسی فنی و کارشناسی و توافق انجام شده، آقای امیر قلعه‌نوعی مربی ارزشمند کشورمان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال بر خود لازم می‌داند از همکاری و مساعدت‌های مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر تشکر داشته باشد.

بدیهی است در این فرصت از کلیه باشگاه‌های کشور و همراهی مربیان به منظور موفقیت بیش از پیش تیم ملی کشورمان نهایت سپاس را داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا