اخبار ورزشیفوتبال جهان

ماتیوس:بایرن مربی آژاکس را جانشین کواچ کند

بازیکن بزرگ و اسطوره‌ای آلمان و بایرن مونیخ پیشنهاد کرد سرمربی تیم فوتبال آژاکس آمستردام جانشین نیکو کواچ روی نیمکت باواریایی‌ها شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، لوتهار ماتیوس در یادداشتی که برای اسکای نوشت، از مربیگری نیکو کواچ در تیم فصل رو به پایان بایرنی‌ها تعریف کرد.

به اعتقاد کاپیتان سابق تیم مونیخی،‌ کواچ توانسته انتظارات را در بایرن برآورده کند.

او گفت:با توجه به همه مشکلات، فکر می‌کنم  نیکو فصل خوبی را با بایرن پشت سرگذاشت.از نظر من او شایستگی ادامه کار با تیم را دارد.

این جملات در حالی عنوان شد که برخی از کارشناسان در آلمان معتقدند سرمربی کروات یک سال اخیر تیم مونیخی‌، نتوانسته بازی درخور توجهی ارائه کند.

از طرفی در فاصله یک هفته به پایان فصل، قهرمانی بایرن قطعی نیست.

ماتیوس در ادامه عنوان کرد اگر تیم سابقش به هر دلیلی امکان ادامه همکاری با کواچ را پیدا نکرد،‌سراغ دو گزینه خوب داخلی و خارجی برود.

ستاره پیشین در این مورد اظهارداشت:فکر می‌کنم رالف رانگ‌نیک می‌تواند بایرن را در زمانی که کواچ نباشد،‌ هدایت کند.به نظرم او ثابت کرده که یک مربی خوب و قابل توجه است.

وی افزود:از بین گزینه‌های خارجی در این حالت، اریک تن‌هاگ، سرمربی‌ ‌آژاکس گزینه خیلی خوبی است.او به راحتی آلمانی حرف می‌زند و فوتبالش بسیار چشم‌نواز است.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا