اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان اروپا: تساوی پرگل منچسترسیتی و رئال مادرید؛ بایرن مونیخ و آرسنال تن به تساوی دادند

در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی و همچنین آرسنال و بایرن مونیخ به تساوی رضایت دادند.
به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ ، ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد و رئال مادرید در خانه مقابل منچستر سیتی به تساوی ۳ بر ۳ رسید و آرسنال و بایرن مونیخ نیز در لندن و ورزشگاه امارات به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
از ۲ مدعی چنین فوتبالی هم انتظار می‌رفت
در این بازی، ابتدا منچستر سیتی توسط برناردو سیلوا در دقیقه ۲ به گل رسید ولی رئال مادرید توانست ظرف دقایق ۱۲ و ۱۴ با گل به خودی دیاز و رودریگو از حریف پیش بیفتد.
در نیمه دوم فیل فودن در دقیقه ۶۶ و یوشکو گواردیول در دقیقه ۷۱ با ۲ شوت دیدنی توانستند دروازه رئال را باز کنند و این بار سیتی جلو بیفتد.
اما این پایان کار نبود و والی دیدنی والورده در دقیقه ۷۹ همه چیز را به تساوی کشاند تا دیدار تماشایی رئال و سیتی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان برسد.
دیدار برگشت هفته آینده چهارشنبه برگزار می‌شود.
بایرن قصد حذف شدن ندارد!
در این بازی آرسنال توسط ساکا در دقیقه ۱۲ به گل رسید ولی بایرن مونیخ توانست با گل های گنابری ۱۸ و هری کین (پنالتی) ۳۲ از حریف پیش بیفتد.
در زمانی که آرسنال در نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بود، لئاندرو تروسار با حرکت دیدنی ژسوس گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا این مسابقه نیز با تساوی به پایان برسد.
گلزنی دوباره هری کین مقابل آرسنال سوژه تمامی رسانه‌ها شد.
دیدار برگشت این مسابقه نیز چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
امشب نیز در دیگر بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با پاریس و اتلتیکو با دورتموند رقابت‌ خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا