اخبار ورزشیورزش تهران

نشست هم اندیشی مسئولین راکتبال هیئت جنوب شرق و استان تهران

نشست هم اندیشی مسئولین راکتبال هیئت جنوب شرق و استان تهران به منظور تداوم فعالیت های راکتبال برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش ، این نشست که با حضور  آقایان طبیبی (مسئول کمیته راکتبال هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) و بهروزنیا (مسئول کمیته راکتبال هیئت استان تهران) در دفتر هیئت اسکواش استان برگزار گردید در خصوص مسائل موجود در حوزه فعالیتی راکتبال بحث و تبادل نظر گردید.

در این نشست راکتبالی : برنامه ریزی در خصوص دوره های آموزشی در هیئت جنوب شرق تهران انجام شد و مقرر گردید دوره آشنایی با رشته راکتبال برای اعضا هیئت جنوب شرق در سالن اسکواش شهید حیدرنیا برنامه ریزی و برگزار گردد.

همچنین مقرر شد طی هفته های آتی ، دوره های وبینار رشته راکتبال نیز برگزار گردد .

مسئول کمیته راکتبال اسکواش جنوب شرق تهران آمادگی خود را در برگزاری رویدادهای راکتبال از جمله مسابقات و دوره های آموزشی  اعلام نمود و با توجه به دلیل نداشتن فضای تمرین در هیئت جنوب شرق،خواستار حمایت  هیئت اسکواش استان تهران از این هیئت و استفاده از فضای ورزشی هیئت استان در راستای گسترش و توسعه علاقه مندان به این رشته ی ورزشی در جنوب شرق شد.

شایان ذکر است رشته راکتبال بعلت آسان بودن نسبت به رشته اسکواش در کشور های خارجی طرفداران زیادی دارد و برای افراد بالای ۳۵ سال بعلت ساده‌تر شدن این رشته نسبت به اسکواش توصیه می گردد و می تواند موجب نشاط و شادابی بازیکن و علاقه مندان به این رشته شود .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا