اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدوی‌کیا: تیم امید همیشه برای جذب بازیکن مشکل داشته است

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت:: بازی پیکان و نفت زیاد جالب نبود. طبیعی است چون در هفته اول لیگ برتر هستیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی مهدوی کیا که به عنوان تماشاگر در بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان حاضر شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی زیاد جالب نبود. طبیعی است چون در هفته اول لیگ برتر هستیم و طول می کشد تا تیم ها به شرایط آرمانی برسد. امیدوارم در ادامه راه بازی های بهتری را شاهد باشیم.

وی در مورد شرایط تیم امید کشورمان گفت: شرایط خوب است هرچند از تیم‌های دیگر عقب هستیم و حریفان ما مدت‌هاست در اردو به سر می‌برند و ما تمرینات تیم را دیر شروع کردیم و این هفته هم بخاطر هفته نخست لیگ برتر بازیکنان را در اختیار نداشتیم و ان شالله بتوانیم تیم خوبی را بسازیم.

سرمربی تیم امید در مورد مشکل تیم امید برای در اختیار گرفتن بازیکنان تیم های باشگاهی عنوان کرد: این مشکل همیشه بوده است و پیشنهاد دادیم که مسابقات مقدماتی المپیک در روزهای فیفا باشد و باشگاه‌ها بازیکنان شان را لازم دارند و تیم ملی هم اهمیتت دارد. با این حال این دوره از مسابقات در روزهای فیفا نیست و باید با همین شرایط بازی کنیم.

وی در مورد اینکه توافقی با باشگاه ها برای در اختیار بازیکنان تیم امید شده یا نه گفت: فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برنامه‌ریزی کرده اند تا نه باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی ، یعنی هم باشگاه ها بتواند از بازیکنان شان استفاده کنند و هم به تیم امید کمک شود.

مهدوی کیا در مورد وضعیت اردوهای تیم امید گفت: جوانان خیلی خوبی در اختیار داریم و ولی این برنامه ریزی ها باید تداوم داشته باشد. هم اردوهای بیشتر داشته باشیم و هم بازی های تدارکاتی و هم بازی های بین المللی بیشتری داشته باشیم تا به شرایط آرمانی برسیم و امیدوارم در آینده این اتفاق رخ بدهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا