اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

لیگ برتر والیبال: هراز قهرمان نیم فصل شد

تیم والیبال هراز آمل با شکست شهداب یزد، به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۲۷ آذر) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اردکان، گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد و تهران پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان مس رفسنجان رفت و در سه ست متوالی میهمان خود را از پیش رو برداشت.

پاسی‌ها با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند تا به هفتمین برد خود دست یابند و ۱۹ امتیازی شوند.

مس رفسنجان نیز با پذیرش این شکست، نهمین ناکامی خود را تجربه کرد و هفت امتیازی باقی ماند.

احمد دامغانی‌نژاد، محمد ابراهیم‌زاده، علیرضا قریب و سجاد خان‌بابازاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

سالن فدراسیون والیبال میزبان دومین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان بود و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان که به تازگی از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان در برزیل به تهران بازگشته بودند، از تیم هورسان رامسر پذیرایی کردند.

پیکانی ها نیز در این مسابقه سه بر صفر و با اقتدار نماینده هورسان را شکست دادند و به ششمین برد خود دست یافتند تا ۲۱ امتیازی شوند. پیکان بعد از سه هفته ناکامی، به این پیروزی ارزشمند دست یافت و تیم دوم جدول را شکست داد.

تیم هورسان در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد تا جایگاه دومی این تیم دچار تنزل شود.

امین‌اله برقی لشگری و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۷۰ دقیقه طول کشید.

وحید پورکاشیان و میثم پارسه نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم لبنیات هراز آمل در دیگر مسابقه این هفته میزبان شهداب یزد بود و با شکست سه بر یک حریف رکورد بدون شکست خود را حفظ کرد تا شهدابی‌ها چهارمین ناکامی را تجربه کردند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شهداب شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند. با این نتیجه لبنیات هراز آمل با ۱۱ برد و ۳۱ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را دو هفته قبل از پایان مسابقات به دست آورد.

حسین پورکاشیان و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۱۱۶ دقیقه طول کشی. قضاوت این دیدار را نیز مرتضی اکرمی و مهدی نویدی برعهده داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا