اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوسمار: از اول فصل دنبال یک دروازه‌بان با تجربه بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اول فصل به دنبال گرفتن یک دروازه‌بان با تجربه بودیم که به تیم کمک کند.

به گزارش پیشرو ورزش، اوسمار ویرا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتور، اظهار داشت: از اول بازی تراکتور پرس زیادی داشت و این کار ما را سخت کرد اما بازیکنان ما راهش را بلد بودند که چگونه از یارگیری من‌ تو من فرار کنند.وی افزود: شکل بازی ما با توپ‌های بلند نیست اما شرایط بازی به گونه‌ای بود که توانستیم از این نوع توپ‌ها استفاده کنیم. بازی هدفمندی داشتم که بدون توپ یا با توپ خیلی خوب کار کردیم و جاگیری‌های خیلی خوبی داشتیم.سرمربی پرسپولیس گفت: بازی در نیمه اول متعادل بود. حتی می‌توانستیم گل بزنیم. بعد از گل اول، توانستیم پرس را روی زمین حفظ کنیم. بازی را کنترل کردیم و به گل دوم رسیدیم. در ۱۵ دقیقه روی ما خیلی فشار ایجاد شد و تراکتور می‌توانست حتی مساوی کند. تعویض‌های حریف در بخش حمله، تیم آن‌ها را خیلی رو به جلو کرد. برای اینکه نتیجه را حفظ کنیم کمی عقب نشینی کردیم. خیلی خوب بود اگر تماشاگران هم امروز در این برد همراه ما بودند تا خوشحالی خودمان را با آن‌ها تقسیم کنیم.وی تصریح کرد: مطمئنم از دیدن بازی تیم خودشان راضی بودند. امیدوارم در اصفهان کنار ما باشند چون حضورشان در این مقطع از بازی‌ها برایمان خیلی مهم است.اوسمار درخصوص محرومیت بیرانوند از بازی بعدی و اینکه آیا قصد جذب دروازه‌بان دوم دارد، گفت: متاسفانه برای گرفتن بازیکن محدودیت داریم. بیشتر از ۱۹ بازیکن جا نداریم. این را قبل از بازی هم گفته بودم. الان هم ۵ روز مانده تا فصل نقل و انتقالات تمام شود. نمی‌خواهیم قرارداد جدیدی ببندیم و بازیکن جدید بگیریم. شاید اگر بازیکن با تجربه و خوبی باشد که بتواند به تیم کمک کند، او را بگیریم ولی در حال حاضر هیچ تصمیمی برای جذب بازیکن نداریم.
سرمربی پرسپولیس افزود: از اول فصل که گل محمدی و ننکا حضور داشتند، به دنبال گرفتن یک دروازه‌بان با تجربه بودیم که به تیم کمک کند. کسی را پیدا نکردیم که بتواند کنار ما باشد. الان ۱۹ بازیکن در لیست بزرگسالان داریم و جای خالی نداریم. اگر می‌خواستیم بازیکن اضافه در این پست بگیریم تعداد بازیکنان‌مان به ۲۲ نفر می‌رسید. اگر دروازه‌بان باتجربه پیدا کنیم شاید او را جذب کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا