اخبار ورزشیتوپ و تور

لیگ برتر هندبال: برد سپاهان مقابل نفت و گاز گچساران

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز دوشنبه اول اسفند برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز دوشنبه یک اسفند ‌ماه با پیروزی پر گل تیم صدرنشین یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دنبال شد و طلایی‌پوشان اصفهان در خانه تیم نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۳۰ بر ۱۹ شکست دادند و همچنان در صدر ماندند.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم صنعت مس کرمان در خارج از خانه مقابل پرواز هوانیروز اصفهان به میدان رفت و در یک دیدار پر گل در نهایت ۴۰ بر ۳۱ پیروز شد و جایگاه سوم خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد.

همچنین زاگرس اسلام آباد و پیکان خراسان در یک دیدار نزدیک به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت زاگرس اسلام آباد با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ به پیروزی رسید.

در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال نیز زغال سنگ طبس موفق شد رعد پدافند البرز را با اختلاف یک گل و با نتیجه ۳۵ بر ۳۴ مغلوب کند.

با درخواست دو تیم و با موافقت کمیته مسابقات فدراسیون دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و سپاهان نوین اصفهان به دلیل حضور بازیکنان این دو تیم در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی به تعویق افتاد.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱ – مس کرمان ۴۰

زاگرس اسلام‌آباد ۲۹- پیکان خراسان ۲۸

رعد پدافند البرز ۳۴ – زغال سنگ طبس ۳۵

فولاد سپاهان اصفهان ۳۰ – نفت گاز گچساران ۱۹

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا