اخبار ورزشیورزش های رزمی

پولادگر: حواس‌مان به ثانیه‌ها و دقایق نزدیکی به المپیک باشد/ اردن شرایط غیرمنطقی گذاشته است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اردن شرایط غیرمنطقی برای ما گذاشته. کشوری که نمی‌تواند شرایط را کنترل کند چرا میزبانی گرفته است؟

به گزارش پیشرو اسپرت،محمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره درخواست اردن برای تعویق انتخابی المپیک و اینکه گفته شده به ایران ویزا نمی‌دهد، اظهار داشت: بحث ویزا فقط ایران نیست، کره‌جنوبی و چین هم هستند. ما این موضوع را به کنفدراسیون آسیا هم منتقل کردیم که اگر اردن میزبانی را قبول کرده باید شرایط حضور ورزشکاران از کشورهای مختلف با هر شرایطی را بپذیرد. وقتی یک کشور میزبان می‌شود اما توانایی کنترل ندارد چرا میزبانی می‌گیرد؟

* اردن بیش از حد شرایط غیرمنطقی می‌گذارد

وی افزود: لبنان هم اعلام کرد مسابقات قهرمانی آسیا که وسیع‌تر از انتخابی المپیک است را برگزار می‌کند و تاریخ مسابقات را به ما اعلام کرده است. حتی هند مسابقات کشتی را برگزار کرده است. اردن بیش از حد شرایط خاص، نامتعارف و غیرمنطقی می‌گذارد. آنها قبل از درخواست تعویق به ما اعلام کردند ورزشکاران باید ۱۴ روز در کشور دیگری در قرنطینه باشند و از آنجا به اردن بیایند. این کشور هزینه‌های غیرمنطقی به ما اعمال می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که جواب کنفدراسیون آسیا چه بوده، گفت: آسیا هنوز جواب نداده است. ما پیشنهاد دادیم میزبانی مسابقات کسب سهمیه المپیک را هم به لبنان بدهند، چون هر دوره همین طور برگزار شده است. این برای کشورهای دیگر هم خوب خواهد شد، چون هزینه سفر کم می شود و اتفاق خاصی برای لبنان رخ نمی‌دهد.

* امیدوارم در بخش بانوان سهمیه بگیریم

پولادگر در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر وضعیت ورزشکاران و حضور المپیکی‌ها در تمرین، خاطرنشان کرد: ما بچه‌های ملی را نگه داشتیم. ورزشکارانی که لزومی نبوده در اردو باشند، به خانه فرستادیم. تمام شرایط مهیا شده است. امیدوارم بتوانیم در بخش زنان هم سهمیه بگیریم.

وی درباره برنامه‌ریزی فدراسیون برای مدال در بازی‌های توکیو، یادآور شد: تکواندو رشته‌ای است که فقط کسب سهمیه در آن مطرح نیست بلکه این امیدواری هست بچه‌ها مدال بگیرند.

* حواس‌مان به ثانیه‌ها و دقایق باشد

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت مالی این فدراسیون، تصریح کرد: کمیته هیچ پرداختی نداشته چون قرار براین بود به چند فدراسیون المپیکی مبلغی را واریز کنند که این اتفاق رخ نداده است. وزارت ورزش با وجود مشکلات مالی خوب حمایت کرده و از آنها تشکر می‌کنم. شرایط خاص است و باید به المپیکی‌ها توجه خاصی شود. چون شنیدم المپیک در زمان خودش برگزار می‌شود. ژاپنی‌ها این توانایی را دارند، اگر این اتفاق بیفتد حواس‌مان به روزها، دقایق و ثانیه‌ها باشد. ما منتظر حمایت ویژه هستیم.

* هیات تهران پتانسیل زیادی دارد

پولادگر درباره برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تهران گفت: تهران قدیمی‌ترین هیات بوده و منشا تاریخ تکواندو ایران از تهران رقم خورده است. این هیات پتانسیل قدرتمندی دارد. در زمان مدیریت خلیلی با برنامه‌ریزی که او داشت از جمله اجتماع بزرگ آزادی، این نشان می‌دهد قدرت بزرگ و پتانسیل ارزشمند در هیات تهران زیاد است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب این روند ادامه یابد و شاهد اتفاقات خوب در استان تهران باشیم. فقط ۱۳۱ تیم در لیگ باشگاهی استان تهران هستند و همین می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند. با وجود شرایط خاصی که در کشور هست صلاح دیدیم سریعا انتخابات را برگزار کنیم تا هیات تهران به فعالیت‌هایش ادامه دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا