اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیون راضی به فروش ستاره‌اش شد / خرید جدید بارسا در ژانویه

اکیپ فرانسه از رضایت باشگاه لیون در خصوص فروش بازیکن هلندی خود به بارسلونا خبر داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، از تابستان امسال و آمدن رونالد کومان موضوع خرید «ممفیس دپای» از سوی بارسلونا مطرح شد ولی این باشگاه نتوانست او را در روزهای پیش فصل خریداری کند.اقتصاد آشفته باشگاه در دوران پساکرونایی سبب شد تا این تیم نتواند به راحتی تمام خریدهای مدنظر خود (گارسیا-واینالدوم و دپای) را جذب کند.

در پنجره زمستانی که کمتر از ۱۵ روز دیگر آغاز می‌شود نیز، این مشکل برای تیم وجود دارد و همچنان اقتصاد بارسلونا با بحران روبه‌رو است. کومان در مصاحبه‌های خودش در خصوص الزام خرید در پست دفاع و حمله صحبت می‌کند اما در کنارش می‌گوید که وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و باید با آن کنار آمد.

اما به نظر می‌رسد لیون با بارسلونا به توافق رسیده که با مبلغ بسیار اندک ستاره هلندی خود را در زمستان به نیوکمپ بفرستد. اکیپ فرانسه خبر داد که باشگاه لیون رضایت داده که دپای را با تنها ۵ میلیون یورو به بارسایی‌ها بفروشد.

یکی از مشکلات بزرگ کنونی کومان، عدم دقت در خط تهاجمی است و این سرمربی عقیده دارد که حضور دپای می‌تواند دقت و تنوع تاکتیکی مناسبی به تیم بدهد.

اریک گارسیا نیز یکی از گزینه‌های اصلی خرید بارسلوناست و مشخص نیست که مدافع منچسترسیتی زمستان یا تابستان ۲۰۲۱ به مقصد اسپانیا سفر می‌کند. پولی که باشگاه منچسترسیتی طلب کرده برای بارسا زیاد است و به نظر می‌رسد سران باشگاه اسپانیایی می‌خواهند با اتمام قرارداد گارسیا او را به صورت رایگان به بارسلونا آورند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا