اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

دلیل تغییر کمک‌داوران بازی مس رفسنجان و استقلال از زبان افشاریان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد دلیل تغییر کمک‌داوران بازی مس رفسنجان و استقلال ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال از ساعت ۱۷:۴۵ فردا در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود، محمدرضا منصوری و مهدی سیفی به عنوان کمک‌داوران این مسابقه حسن اکرمی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، امروز کمیته داوران از تغییر کمک‌داوران بازی خبر داد و به این ترتیب حمیدرضا افشون و حامد صفایی جایگزین ۲ کمک‌داور قبلی شدند.

این امر اعتراض باشگاه استقلال را به همراه داشته و مدیر اجرایی آبی‌پوشان در گفت‌وگویی از کمیته داوران درخواست کرده دلیل تعویض کمک‌داوران بازی‌های مس رفسنجان در دومین هفته متوالی را توضیح بدهد.

خداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل این تصمیم کمیته داوران اظهار داشت: برای اعزام داوران به شهر رفسنجان محدودیت‌های پروازی داریم و نتوانستیم منصوری و سیفی که ساکن تهران و البرز هستند، به این شهر اعزام کنیم. تنها دلیل تغییر کمک‌داوران بازی فردا همین موضوع است. حتی خود من که ناظر بازی هستم، زمینی به این شهر می‌روم زیرا نتوانستم با هواپیما بر‌وم.

وی افزود: محمدرضا منصوری به تازگی از سفر خارج از کشور بازگشته و هر کاری کردیم نتوانستیم او را با هواپیما به رفسنجان بیاوریم. به همین دلیل حمیدرضا افشون از یاسوج و حامد صفایی را از شیراز به رفسنجان آوردیم و آنها نیز از پرواز استفاده نمی‌کنند. تنها دلیل تغییر کمک‌داوران مسابقه ناتوانی در ترانسفر کمک‌ها از طریق هواپیما بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ما که نمی‌توانیم برای دو کمک‌داور پرواز چارتر بگیریم. به همین دلیل باید به شکلی این موضوع را مدیریت کنیم. داور چهارم را هم به زور به کرمان فرستادیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا