اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لالیگا: برتری ارزشمند رئال مادرید مقابل ویارئال

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری چهار بر یک مقابل ویارئال به صدر جدول لالیگا اسپانیا رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته هفدهم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه‌شب با جدال دو تیم رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با قضاوت خورخه وازکز در شرایطی آغاز شد که کهکشانی‌ها در صورت برتری به صدر جدول می‌رفتند.

در دقیقه ۲۵ این دیدار، جود بلینگام با ضربه سر دروازه ویارئال را باز کرد تا ستاره کهکشانی‌ها همچنان بدرخشد. ۱۲ دقیقه بعد رئال بازهم به گل رسید و این‌بار رودریگو موفق به گلزنی شد تا بازی دو بر صفر شود. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند تا کار در ۴۵ دقیقه دوم دنبال شود.

کهکشانی‌ها با شکست ویارئال به صدر رفتند

در نیمه دوم، خوزه لوئیس مورالس در دقیقه ۵۴ اختلاف را به حداقل رساند تا بازیکنان ویارئال با انگیزه و امید بیشتری دقایق باقی مانده را دنبال کنند اما براهیم دیاز در دقیقه ۶۴ بازهم اختلاف را به دو گل رساند تا رئالی‌ها در آستانه کسب ۳ امتیاز قرار بگیرند.

در دقیقه ۶۸ این دیدار، لوکا مودریچ برای چهارمین بار دروازه ویارئال را باز کرد تا اختلاف به سه‌گل برسد، تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با همین نتیجه به پایان رسید و رئال مادرید با ۴۲ امتیاز به صدر جدول رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا