اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

بنی‌تمیم برنامه‌های خود را برای ستاد عالی ارائه می‌دهد

سرپرست فدراسیون کشتی قرار است در نشستی که روز دوشنبه در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود برنامه‌های خود را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ستاد عالی بازی‌های المپیک تصویب شد تا کمیته‌ای دو نفره با ترکیب اصغر رحیمی و علی رغبتی تشکیل شده و برنامه فدراسیون‌های المپیکی را مورد بررسی قرار دهد تا این برنامه‌ها در جلسات ستاد ارائه شود.

در نخستین جلسه‌ای که در این خصوص برگزار شد روسای فدراسیون‌های وزنه‌برداری و تکواندو حاضر شده و برنامه‌های خود را برای المپیک ۲۰۲۰ تشریح کردند.

در نشست هفته گذشته که در کمیته ملی المپیک حاضر شد سرپرست و مربیان کاراته حضور داشتند.

با توجه به اینکه دوشنبه این هفته جلسه ستاد برگزار نمی‌شود، قرار است بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در کمیته ملی المپیک حاضر شده و در نشستی که با حضور اصغر رحیمی، علی رغبتی و نصرالله سجادی برگزار می‌شود، برنامه‌هایش را ارائه دهد. این نشست ساعت ۱۲ برگزار می‌شود.

در صورتی که کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در ایران حضور نداشته باشد، باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گزینه دیگری است که باید در این نشست حاضر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا