اخبار ورزشیورزش تهران

قهرمانی ملوان تهران در رقابتهای لیگ برتر اسکواش کشور

تیم ملوان تهران قهرمان رقابتهای لیگ برتر اسکواش ایران شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تفکر، تصمیم گیری سریع و آمادگی جسمانی از ویژگی های کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. آنها باید در طول ماموریت از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند. به همین علت رشته اسکواش برای فعالیت کارکنان نیروی دریایی در سالیان گذشته انتخاب شد. هم اکنون نیروی دریایی با همکاری هیات اسکواش تهران و فدراسیون اسکواش ایران شرایط بسیار خوبی را در حوزه اسکواش دارد و این رشته با همکاری طرفین در شرایط پیشرفت و توسعه قرار گرفته است که برگزاری رقابتهای بین الملی اسکواش نیروی دریایی ارتش و تشکیل تیم ملوان تهران و حضور در لیگ برتر اسکواش ایران و قهرمانی در دومین سال پیاپی از مهمترین دست آوردهای این تیم میباشد.
تیم ملوان تهران با همکاری هیات اسکواش استان تهران و استفاده از سربازان قهرمان متشکل از نوید ملک ثابت، سجاد زارعیان ،سپهر اعتمادپور ، سهند کبیر جباری،بابک حسن پور، امیر حسین فیض پور و علی تاج احمدی به عنوان بازیکن به مربیگری محسن غلام نژاد جاوید ، سرپرستی محمد آران و مدیریت ناوسروان احمدعلی نجاریان فریدونی مدیرعامل باشگاه ملوان تهران با اختلاف و کسب ۲۷ امتیاز بدون باخت قهرمان لیگ برتر آقایان ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ایران شد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سدد توسعه بیشتر این رشته است و حمایت خود را از سربازان قهرمان نشان داده و امید است در سالیان آینده شاهد قدم های بزرگ تر نیروی دریایی ارتش ایران برای کسب کرسی های قهرمانی در سطح جهان باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا