اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

صعود تیم ملی تنیس ایران در دیویس کاپ

تیم ملی تنیس ایران با ثبت عملکردی تحسین برانگیز و با شکست مدعیان جام دیویس، صعود خود را به گروه ۲ جهانی قطعی کرد تا پس از نزدیک به نیم قرن شاهد یک اتفاق تاریخی در این ورزش باشیم.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، ملی پوشان کشورمان در شرایطی برابر تیم های ویتنام، عربستان و سریلانکا با اقتدار پیروز شدند که بسیاری از علاقه مندان این رشته در امید و نگرانی بابت بقا در گروه ۳ و سقوط به گروه ۴ به سر می بردند اما نمایش جسورانه تنیسورهای کشورمان باعث شد برای اولین بار بعد از نزدیک به نیم قرن، به گروه ۲ جهانی صعود کنیم، این در شرایطی است که چند نوبت تجربه حضور در گروه ۲ آسیا را پیش از این داشته ایم.

حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها هستند و محمدرضا توکلی و فرشاد صفتی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند. همچنین محرم خدایی، امید سوری و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، دکتر توکلی به عنوان فیزیوتراپ و فرید یزدان یار به عنوان بدنساز ملی‌پوشان کشورمان را آماده حضور در این رویداد کرده‌اند.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ایران نیز در آغاز این مسابقات در سریلانکا حضور یافت تا از نزدیک روند تیم ملی تنیس ایران را پیگیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

دکمه بازگشت به بالا