اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: پرسپولیس از دست ما در رفت

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: عدالت همیشه سمت پرسپولیس بوده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدحسین حسینی پس از پایان دربی ۹۸ اظهار داشت: بازی خوبی بود. پرسپولیس از دست ما در رفت. اگر توپ‌های نیمه اول گل می‌شدم می‌توانستیم با اختلال ۲-۳ گل برنده شویم.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به گل استقلال گفت: فکر نکنم اتفاق خاصی افتاده باشد. اگر آنها معترضند، در نیمه اول هم یک پنالتی ما را نگرفتند. نیمه اول دروازه خالی را گل نزدیم. از این مساوی پرسپولیسی‌ها باید خوشحال باشند.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه اعضای تیم حریف به وقت‌کشی او در اواخر بازی اعتراض داشتند، عنوان کرد: آنها وقتی نیمه دوم شروع شد تا دقیقه ۸۵ وقت‌کشی کردند، این هم در کنار آن!

حسینی در مورد حفظ روند شکست‌ناپذیری استقلال در ۲۳ هفته اظهار داشت: امسال تلاش زیادی کردیم همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و ان‌شاءالله به آن موفقیت بزرگ برسیم.

وی در خصوص اینکه ترابی اعلام کرده آرزوی حسینی مساوی در این بازی بوده است، گفت: آنها اگر بروند و یکبار دیگر خلاصه بازی را ببینند دروازه خالی ما گل نشد. آنها هم روی یک اتفاق گل زدند. اگر توپ‌های ما گل می‌شد باید با اختلاف ۲-۳ گل می‌بردیم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه آیا عدالت بین استقلال و پرسپولیس برقرار است، اظهار داشت: همیشه سمت آنها بوده است!‌

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 17 =

دکمه بازگشت به بالا