اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: روز ذوب آهن نبود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امروز روز ما نبود و با وجود موقعیت های پرشماری که داشتیم، توپ‌های مان گل نمی شد.

به گزارش پیشرو ورزش،، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل ذوب آهن مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت:باید من هم در ابتدا حادثه تلخ آبادان را به همه مردم کشورم به خصوص استان خوزستان و شهر آبادان تسلیت بگویم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و کاملا مسلط به بازی بودیم. موقعیت‌های خوبی هم نصیب‌مان شد اما کم دقت بودیم. بچه‌ها به ویژه روی ضربات ایستگاهی فرصت های خوبی داشتند و می‌توانستیم در نیمه اول کار نساجی را تمام کنیم که نشد. در نیمه دوم نساجی تغییراتی را ایجاد کرد. مقداری بازی متعادل‌تر شد به ویژه در شروع این نیمه و ۱۵ دقیقه ابتدایی.

وی افزود: بعد از آن دوباره به بازی مسلط شدیم و موقعیت های داشتیم. امروز روز ما نبود و با وجود داشتن موقعیت‌های پرشمار، توپ‌های‌مان به گل نمی‌نشست. مهم کیفیت تیمی است. توانستیم کامل خود را به حریف دیکته کنیم. البته نساجی در نیمه دوم با برنامه کار کرد و در ضدحمله موقعیت داشت. البته بچه‌ها هوشیار بودند و گلی دریافت نکردیم. در مجموع استحقاق بردن را ضمن احترام به تیم خوب نساجی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: در اواخر فصل هستیم و بازی ها به هم نزدیک است. بچه‌ها خسته هستند و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. باید همه چیز را به ویژه در استفاده از بازیکنان مان رعایت کنیم. باید به نفرات جوان بها بدهیم. امروز هم توانستیم یکی از بازیکنان آکادمی ذوب آهن را در نیمه دوم بازی بدهیم. خدا را شکر خوب کار کرد و باعث خوشحالی ما شد. برای دیدار هفته آینده که سخت خواهد بود آماده می‌شویم و امیدوارم از آن دیدار هم دست پر بازگردیم.

تارتار درخصوص صحنه مشکوکی از بازی، عنوان کرد: نمی‌توانیم نظر کارشناسی دقیقی بدهیم. باید فیلم را ببینیم. زیرا از صحنه دور بودیم. امیدوارم داوران اشتباه نکرده باشند. علی صفایی و همکارانش داوران خوبی هستند. در نیمه دوم مقداری قضاوت تغییر کرد اما در مجموع قضاوت شان در نتیجه تاثیرگذار نبود.

وی درخصوص اینکه به دلیل تمدید نشدن قرارداد سرمربی ذوب آهن در سه فصل اخیر، این باشگاه عملکرد خوبی نداشت و آیا امسال با تمدید قراردادش برنامه ای برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، حفظ ستاره‌ها و جذب بازیکنان جدید دارد، گفت: باشگاه تلاش می‌کند قرارداد بچه‌هایی که قراردادشان با تمام شده است تمدید کند. با توجه به بازی‌های خوبی که امسال انجام دادیم، بچه‌ها خواهان زیادی آن هم با مبالغ سنگین دارند. واقعا کار سخت است و نمی‌دانم چرا تا این مقدار بودجه ها تبعیض دارد و متفاوت است.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: برخی تیم ها برای یک بازیکن داخلی ناگهان ۲۰ میلیارد هزینه می‌کنند و برای ما که بودجه محدودی داریم، کار سخت می‌شود اما تا جایی که می‌دانم باشگاه تلاش دارد بازیکنان را حفظ کند.

تارتار درمورد احتمال جدایی محمد خدابنده‌لو در پایان فصل، توضیح داد: او با توجه به سن و سال کمش پیشنهادات زیادی دارد. نیم فصل اول هم قصد رفتن داشت اما از خواستیم و ماند. بازی‌های خوبی هم برای ما انجام داد. باید از محمد تشکر کنم. اگر دلش با ما باشد، قطعا می‌ماند و باز هم از او استفاده خواهیم کرد. اگر هم دلش با ذوب آهن نباشد، نمی‌توانیم کاری کنیم زیرا بازیکن آزاد است و پیشنهادات وسوسه انگیزی که به خدا بنده لو رسیده کار را سخت می‌کند. البته با همکاری مدیریت باشگاه خیلی تلاش می‌کنیم ۸۰- ۷۰ درصد تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم تا تیم تقویت شود. امیدوارم سال آینده شرایط بهتری به دست بیاوریم.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خدا بنده لو تقریبا راهی پرسپولیس شده و با این وضعیت دنبال جایگزینش است و البته راهکار ذوب آهن برای از دست ندادن راحت بازیکنان جوانش، گفت: شاهد هستم باشگاه در ابتدای فصل دنبال این بود با بازیکنان جوان قرارداد ۳ ساله و حتی بیشتر ببندد. وقتی بازیکن و مدیربرنامه‌اش قبول نمی‌کند، نمی‌توان کاری کرد. مدیر برنامه‌ها با بازیکنان هماهنگ بوده و برخی از آنها باهوش هستند. می‌دانند در آینده پیشنهادات خوبی به بازیکن می‌رسد و به همین راحتی پیشنهاد تمدید قرارداد بلند مدت را قبول نمی‌کنند.

سرمربی ذوب آهم اضافه کرد: با توجه به نیاز باشگاه مجبوریم این شرایط را قبول کنیم و چاره دیگری نیست. البته باشگاه دنبال این است با بازیکنان جوان و آینده دار قرارداد بلندمدت ببندد اما بازیکن هم باید قبول کند.

تارتار درخصوص اینکه آیا قاسم حدادی فر فصل آینده به کادرفنی ذوب آهن اضافه می‌شود، گفت: همیشه گفته و باز هم می‌گویم قاسم عزیز ذوب آهن است و در باشگاه ما همیشه به روی او باز است. باید پس از پایان فصل با وی صحبت کنیم تا ببینیم برای گرفتن بهترین تصمیم چه کار می‌توان کرد.

وی افزود: از هواداران ذوب آهن که تا پایان بازی با نساجی ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. ای کاش می‌توانستیم با گرفتن سه امتیاز آنها را خوشحال به خانه بفرستیم. باید در نهایت از همه دوستان رسانه ای و سایر عزیزانی که همه جوره اتفاقاتی که امسال برای ما رخ داد را پوشش دادند تشکر کنم. هیچ یک از نشست‌های خبری ما حاشیه نداشت. دوستانه سوال کردند و دوستانه جواب دادیم. واقعا ارتباط خوب و تنگاتنگی داشتیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا