اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

قاسم پور: آمدیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم

کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که در چه وزنی کشتی بگیرم و بی صبرانه منتظر آغاز رقابت‌های جام جهانی هستم.

به گزارش پیشرو ورزش، کامران قاسم پور در خصوص حضورش در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا اظهار داشت: من با نظر کادر فنی در این رقابت‌ها باید شرکت می کردم و در ادامه هم این کادر فنی است که تصمیم خواهد گرفت که در چه وزنی کشتی بگیرم. در این باره هم هر تصمیمی گرفته شود با جان و دل قبول می کنم. بی صبرانه منتظرشروع مسابقات هستم تا ببینم کادر فنی چه تصمیمی برای من می‌گیرد و در چه وزنی باید کشتی بگیرم.

وی درخصوص این که دیر به تیم ملی کشتی آزاد اضافه شد عنوان کرد: به دلیل مشکلاتی که در ایران بود من پشت خط مانده بودم و در سال ۲۰۲۱ در مسابقات جهانی اسلو با یک تصمیم می توانستم یک وزن بالاتر بیایم و کشتی گیر ۹۲ کیلو گرم در رقابت های جهانی شوم. من توانستم در این وزن بمانم و نتیجه خوبی را هم کسب کنم. در این وزن هم باز کشتی خواهم گرفت، اما برای رقابت های المپیک باید تصمیم بگیرم که در چه وزنی شرکت کنم. امیدوارم در ادامه هم در هر وزنی که بخواهم کشتی بگیرم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

قاسم پور در ادامه گفت: ما سفیران ورزش هستیم و کارمان ورزش کردن و کشتی گرفتن است. به اینجا آمدیم تا دل مردم کشورمان را شاد کنیم و امیدوارم هرچه زودترمردم کشورم به یک آرامش برسند و شرایط به گونه‌ای باشد که همیشه شاد باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا