اخبار ورزشیفوتبال جهان

مهلت دو هفته‌ای AFC به تمام اعضا برای اعلام آمادگی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا(جمعه) به تمام اعضای خود نامه ارسال می کند و از نامزدهای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ خواهان ارائه مدراک می شود.

به گزارش پیشرو ورزش، سلطان المهوس، خبرنگار سعودی و کارشناس فوتبال آسیا خبر داد  فردا(جمعه) کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمام اعضای خود نامه کاندیداتوری برای میزبانی از  لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ ارسال می کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت دو هفته ای به فدراسیون های خواهان میزبانی می دهد تا شرایط میزبانی طبق استانداردهای جهانی و پروتکل های بهداشتی در سطح بالا را ارائه کنند و از میان آنها میزبان را انتخاب می کند.

طبق گزارش های رسیده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در یک کشور نخواهد بود و AFC قصد دارد هر گروه را در یک کشور برگزار کند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روز گذشته برگزار شد و استقلال، پرسپولیس و تراکتور رقبای خود را در  مرحله گروهی شناختند. فولاد هم در پلی  آف باید به مصاف العین امارات برود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا