اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

فکری: امیدوارم در فصل جدید برای هم دردسر درست نکنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: تصمیم گرفتیم تمرینات را خیلی سریع حتی با نفرات کم‌تر شروع کنیم، امیدوارم روز به روز تیم‌مان جمع شود.

به گزارش پیشرو ورزش، محمود فکری در حاشیه اولین تمرین فصل جدید تیم هوادار، اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که با رحیمی داشتیم و توافقاتی که انجام شد، تصمیم گرفتیم تمرینات را خیلی سریع حتی با نفرات کم تر شروع کنیم. امیدوارم روز به روز تیم‌مان جمع شود. نفرات مدنظر را بگیریم. نفراتی که قرارداد داشتند ان‌شاالله رفته رفته اضافه شوند و کار جدی را در روزهای آینده شروع کنیم که قدم اول را محکم برداریم. از امروز استارت زدیم که ان‌شاالله برای مجموعه هوادار خیر و برکت داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا حواشی گذشته در سایپا را کنار گذاشته و تمرکز کامل را برای لیگ برتر دارد، گفت: از الان به تیم هوادار فکر می‌کنم و امیدوارم سال خوبی را اینجا داشته باشیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه بدهیم و دردسر کمی داشته باشیم. به عنوان یک عضو، یک کوچکتر و یک برادر از همه همکاران خواهش می‌کنم فیرپلی را اجرا کنیم. خودمان هم به فوتبالمان کمک کنیم. ان‌شاالله در فضای خوب و جوانمردانه امتیاز بگیریم. اگر هم بازنده بازی بودیم در همان فضای خوب به هم تبریک بگوییم. ان‌شاالله برای هم دردسر درست نکنیم و همه فصل خوبی داشته باشیم.

سرمربی هوادار در مورد بازار نقل و انتقالات فصل جدید، عنوان کرد: نقل و انتقالات یکی از زمان‌های پرسروصدای هر کشور است. بازیکنان و مربیانی که جا به جا می‌شوند، تنش‌ها و سروصداهای خودش را دارد. فوتبال ما هم این مسائل را دارد. در تیم هوادار سیاست ما این است که اسکلت تیم را حفظ کنیم. با توجه به شناختی که از لیگ داشتیم بازیکنان خوب را سعی کردیم جذب کنیم. لیست خاصی فعلا نداریم. با توجه به توانی که باشگاه هوادار دارد امیدوارم بتوانیم ۷ سهمیه لیگ برتری را جذب و تیم یکدست و خوبی را روانه بازی‌ها کنیم. ان‌شاالله بتوانیم مقام سال گذشته را بهتر کنیم.

فکری در خصوص اینکه پیش از این در تیم‌های پرهوادار حضور داشته اما تیم جدیدش از یار دوازدهم محروم است، گفت: سایپا هم باشگاهی است که هوادار ندارد یا کم دارد. این‌ها چالش‌هایی است که سر راه مربیان قرار دارد. این توانی را در خودم می‌بینم که بتوانیم از حداکثر توان‌مان استفاده کنیم. هوادار یار دوازدهمی است که می‌تواند به تیم‌ها کمک کند. به خاطر این زود شروع کردیم که اگر نقاط قوتی را نداریم به این شکل جبران کنیم. با تلاش همه مجموعه به امید خدا خلا یار دوازدهم را جبران و پر کنیم.

وی در مورد اینکه تیم‌های کم هوادار از داوری بیشتر ضربه می‌خورند، گفت: با توجه به آماری که از باشگاه گرفتم، سال گذشته زیاد از این بابت ضرر نکرده بود. اگر مواردی بوده دو طرفه بوده، از این بابت زیاد مشکلی وجود نداشته است. ما باید به داوران کمک کنیم که در فضای آرام قضاوت و عدالت را برقرار کنند. خواهشم این است که توجه بیشتری داشته باشند تا در فصل جدید حق کسی ضایع نشود. اگر اشتباهی هست عمدی نباشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا