اخبار ورزشیسایر اخبار

پیشکسوت دوومیدانی: کیهانی در مدیریت مردود شد/از رشته مادر یک جسم نیمه‌جان مانده است

پیشکسوت دوومیدانی گفت: کارنامه کیهانی در زمان ریاستش مردود بوده و از دوومیدانی تنها یک جسم نیمه جان باقی مانده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط مدیریت مجید کیهانی در ۴ سال گذشته اظهار داشت: همان زمان که او رئیس شد، من مخالفت خود را اعلام کردم و مدتی هم دور بودم، اما به درخواست گودرزی، وزیر وقت ورزش برای کمک بازگشتم. سعی کردم در مدت زمان حضورم شرایط دوومیدانی تغییر کند، اما در نهایت متوجه شدم که کیهانی فقط به فکر خودش است.

* هدف کیهانی بزرگ کردن خودش بود، نه دوومیدانی

وی ادامه داد: ما در ۴، ۵ سال گذشته با هرچه از گذشته داشتیم جلو رفتیم و کیهانی با خود محوری‌ها و عقده‌هایی که داشت، شرایط را هر روز بدتر کرد. در مدت زمان حضورش ۲۰، ۳۰ سفر خارجی آن هم با هزینه فدراسیون رفت و هدفش بزرگ کردن خودش بود نه دوومیدانی.

* برنامه استعدادیابی کیهانی هیچ بازخوردی نداشت/ باید علیه او شکایت شود

پیشکسوت دوومیدانی با اشاره به برنامه استعدادیابی که کیهانی به راه انداخت، گفت: این کار هیچ بازخوردی نداشت و تنها قهرمانان را از دوومیدانی دور کرد. می‌توان با قاطعیت گفت که او به دوومیدانی خدمت نکرد، بلکه دوومیدانی به او خدمت کرد. وضعیت به جایی رسیده که یک ورزشکار تاپ هم نداریم و از این رشته تنها یک جسم نیمه جان باقی مانده است.

غیاثی با اشاره به اینکه باید علیه او شکایت شود، تاکید کرد: کارنامه او در ۴ سالی که رئیس بود، کاملا مردود است و امیدواریم رئیس آینده دوومیدانی شرایط کیهانی را ببیند و از گذشته درس بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا