اخبار ورزشیسایر اخبار

غیبت تنها مدال آور المپیکی تاریخ ژیمناستیک در انتخابی تیم ملی

انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان در غیاب تنها مدال آور تاریخ ژیمناستیک در المپیک آغاز شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان از صبح امروز (شنبه)در آکادمی تخصصی ژیمناستیک در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

رضا بهلول زاده، مهدیار سلمانی، امیرحسین ولیپور، علی فلاح، پویا عبدالهی، ابوالفضل زیبایی، رضا علیداد، امید آینه بند، پدرام زاهدی، امیرعلی قهرمانی و آرمین وطنخواه ورزشکاران دعوت شده به این رقابت ها بودند که رضا بهلول زاده امروز در انتخابی ها حضور پیدا نکرد,

بهلول زاده تنها مدال آور تاریخ ژیمناستیک در المپیک جوانان است که به دلیل اختلاف با مسولان فدراسیون در اردوها حضور ندارد.
وی پس از کسب مدال برنز المپیک با مصدومیت روبرو شده و در گفت و گوی هایی که داشت، مدعی شده بود که فدراسیون برای رفع مصدومیت وی حاضر به ارائه معرفی نامه به فدراسیون پزشکی نیست و این موضوع سر آغاز اختلاف بهلول زاده با فدراسیون ژیمناستیک بود.

طی یک ماه گذشته کلیپی از بهلول زاده در رسانه ملی منتشر که قهرمان تیم ملی ژیمناستیک بالای داربست مشغول کار است و از بی مهری های فدراسیون ژیمناستیک گلایه مند بود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

دکمه بازگشت به بالا