اخبار ورزشیفوتبال ایران

باخت آبی پوشان مقابل پیکان

دیدار تیم های پیکان و استقلال با شکست شاگردان استراماچونی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، دیدار تیم های پیکان و استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پیکانشهر برگزار شد. از این دیدار حدود ۱۰۰ تماشاگر دیدن کردند و این در حالی بود که حدود ۱۰۰ نفر دیگر از هواداران استقلال از پشت درهای بسته استادیوم با حالت اعتراض مسابقه را تماشا کردند.

نیمه اول این دیدار با تک گل فراز امامعلی به سود شاگردان حسین فرکی به پایان رسید. در این نیمه علی دشتی توسط داور اخراج شد و مرتضی تبریزی با هماهنگی مربیان دو تیم به جای دشتی به زمن رفت.

در نیمه دوم استقلال بازی را در دست گرفت و حملاتی را روی دروازه پیکان انجام داد،در دقیقه ۸۹ بازی میلاد باقری که در نیمه دوم به جای سیاوش یزدانی وارد زمین شده بود موفق شد دروازه پیکان را باز کند اما داور بازی گل را مردود اعلام کرد.

اما این پایان کار نبود، شهریار مغانلو در یک ضد حمله و با یک شوت گل دوم را برای پیکان به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود پیکان به پایان برسد. این اولین شکست استقلال با استراماچونی در بازی های دوستانه بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ برتر میزبان ماشین سازی خواهد بود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا