اخبار ورزشیورزش های رزمی

مسابقات جهانی تکواندو: رضایی برنزی شد

متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز مسابقات جهانی بسنده کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن ۲۵ هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده است.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان + ۸ وزن آقایان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت.

متین رضایی در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۸- کیلوگرم به مصاف «بردلی سیندن» قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان، نایب قهرمان المپیک و نفر اول رنکینگ جهانی از انگلستان رفت اما با قبول باخت برابر این حریف، از رسیدن به فینال بازماند.رضایی در این مبارزه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

نماینده کشورمان امروز ابتدا موفق شد “راج چوهان از کشور هندوستان را شکست دهد، در دومین مبارزه “ویکتور سوزا” از برزیل را شکست داد.وی در ادامه “خاویر پرز پولو” نایب قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان و رنکینگ ششم المپیک از اسپانیا و “ژیائو” از چین را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

در نخستین روز از این رقابت ها تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان به مصاف «مدینا میرابزالووا» از ازبکستان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. نماینده کشورمان در راند اول ۱۰ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد و در راند دوم هم تکواندو کار ازبکستانی ۱۳ بر صفر به پیروزی رسید. به این ترتیب تینا مدانلو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا