اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

علی علیپور: در حال حاضر در بهترین وضعیت ذهنی و جسمانی قرار دارم و انتظار دارم در تیم ملی حضور داشته باشم

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس به شایعه پیشنهاد برای بازگشت به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش ، علی علیپور بازیکن سابق پرسپولیس در مورد حضورش در تیم ملی و بازگشت به لیگ ایران گفت: در حال حاضر سعی می کنم که روی بازی ام در اینجا تا آخر فصل تمرکز کنم تا به ثبات برسم.

علی علیپور در برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص اینکه علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال دارد یا خیر؟ اظهار کرد: صدرصد دوست دارم به فوتبال ایران و پرسپولیس برگردم.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته مبنی بر اینکه پیشنهاد رسمی از پرسپولیس داشته یا نه؟ تصریح کرد: با آقای حسین بادامکی برای بازگشت به تیم محبوبم پرسپولیس صحبت‌هایی داشتیم و من هم موافق بازگشت بودم اما متاسفانه سرمربی ژیل‌ویسنته با جدایی من مخالفت کرد.

وی در مورد اینکه آیا از تیم تراکتور پیشنهادی داشته یا نه گفت: چندباری صحبت هایی شده است که رسمی نبوده است.

مهاجم سابق پرسپولیسی ها در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: قطعا بازی هارو دنبال می کردم، از نظر من عملکرد تیم ملی و امادگی بچه ها عالی بود، ولی متاسفانه بعضی وقت ها شرایط یاری نمی کند، اما باید ادامه مسابقات را به بهترین شکل گذراند.

علیپور در مورد اینکه آیا در تیم ملی جایی برای خود می بیند یا نه گفت: صددرصد به حضور در تیم ملی فکر می کنم، من به دلیل مصدومیت ام بدشانسی آوردم.

وی ادامه داد: از آنجایی که آقای قلعه نویی به همه فرصت می دهد، با توجه به آمارم به حضور در تیم ملی فکر می کنم.

علیپور با اشاره به این موضوع که تا به الان از طرف اعضای کادر فنی قلعه نویی تماسی دریافت نکرده است گفت: در حال حاضر در بهترین وضعیت ذهنی و جسمانی قرار دارم و انتظار دارم در تیم ملی حضور داشته باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا