اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

بیانیه رسمی کمیته داوران لیگ برتر انگلیس: VAR اشتباه کرد

کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از اشتباه ویدیوچک در مهمترین مسابقه هفته پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پس از پایان بازی لیورپول و تاتنهام نسبت به اتفاق داوری این مسابقه واکنش نشان داد.

 در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لیورپول رفت و در لحظه پایانی به برتری ۲ بر یک رسید.

نکته مهم این مسابقه اشتباه داوری پیش از گل اول تاتنهام بود. گلی که توسط لوئیز دیاز، مهاجم لیورپول به ثمر رسید ولی کمک داور و سپس ویدیوچک آن را آفساید اعلام کرد.

در حالی که تصاویر نشان می‌دهند که گل دیاز در شرایط درستی به ثمر رسید ولی ویدیوچک آن را آفساید دانست. این نکته در زمانی که حتی خط آفساید در تصاویر کشیده نشد، بیشتر اهمیت پیدا کرد و کاربران در فضای مجازی به شدت از داوری انتقاد کرد.

این مسابقه با اخراج ۲ بازیکن از لیورپول و برتری تاتنهام به پایان رسید و شاگردان کلوپ از این مسابقه مهم امتیازی کسب نکردند. همین مسئله باعث شد تا کمیته داوران لیگ برتر انگلیس بلافاصله پس از پایان بازی بیانیه بدهد و نسبت به اتفاقات داوری واکنش نشان دهد.

کمیته داوران لیگ برتر انگلیس در بیانیه‌ای نوشت: اعتراف می‌کنیم که تصمیم داوری اشتباه بود. یک خطای انسانی قابل توجه در نیمه اول بازی تاتنهام و لیورپول رخ داد. گل لوئیز دیاز به اشتباه مردود اعلام شد. این یک اشتباه حقیقی و آشکار بود و باید ویدیوچک مداخله می‌کرد و گل را صحیح اعلام می‌کرد اما VAR نتوانست مداخله کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا