اخبار ورزشیسایر اخبار

برترین‌‌‌‌‌های مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دانشگاه آزاد معرفی شدند

مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با معرفی برترین‌های هر رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با معرفی برترین‌های هر رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.

براساس این گزارش، به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، جام ولایت یاد بود شهید مدافع حرم شهرستان قائم شهر شهید محمد بلباسی در سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر با حضور ۱۳ تیم و ۹۰ ورزشکار از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران، کرمان، تهران مرکز، خراسان رضوی، تهران جنوب، همدان، یزد، خراسان شمالی و کردستان برگزار شد.

کشتی پهلوانی که در سه وزن ۹۰-۸۰، ۸۰-۷۰ و ۹۰ کیلوگرم برگزار شد، جلیل پیرمردی در وزن ۹۰ کیلوگرم از تهران مقام اول، سعید علائی از مازندران مقام دوم، میثم قنبری از مازندران و محمد حسین جبرئیلی از مازندران به طور مشترک مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن ۸۰-۷۰ کیلوگرم حمید الهیان از خراسان شمالی مقام اول ، محمد موذنی از خراسان رضوی مقام دوم ، علی پیراوند از تهران و هادی رستمی از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

مرتضی افضلی از تهران مقام اول، امیرحسین خطی از مازندران مقام دوم، سبحان اصغری از مازندران و دانیال قاسمی از خراسان شمالی به طور مشترک در وزن۹۰-۸۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

در مسابقات هنرهای فردی در رشته چرخ تیز هومن میرزائی از کردستان مقام اول، مهدی روشنی از مازندران مقام دوم و سید محمد سعید حوائجی از همدان مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

مبین زیبا لقا از کردستان مقام اول، آروین ذوالفقاری از مازندران مقام دوم و سالار علی قلی زاده از تهران مقام سوم بخش کباده را از آن خود کردند.

در بخش میل بازی سید سجاد موسوی از همدان مقام اول، حمید رضا کردی از کردستان مقام دوم، طاهر عباسی از مازندران مقام سوم را کسب کردند و در بخش میل سنگین سالار علی قلی زاده از تهران مقام اول را از آن خود کرد و این بخش نفر دوم و سوم نداشت.

در بخش سنگ (۷۰) سوران الله مرادی از کردستان مقام اول، امیرحانی پور از همدان مقام دوم و سالار علی زاده از تهران مقام سوم و در بخش چرخ چمنی آروین ذوالفقاری از مازندران مقام اول، سید محمد سعید حوائجی از همدان مقام دوم و سوران الله مرادی از کردستان مقام سوم را از آن خود کردند.

 جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این مراسم از حسین منصوریان، میرامید هادیانی، عباس رحیمی و کوروش علیزاده برگزارکنندگان مسابقات قهرمانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانشگاه آزاد اسلامی و بهنام طیبی دارنده مدال نقره بازی های آسیائی تجلیل کرد.

لازم به ذکر است که بازوبند پهلوانی مسابقات کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۸ به پهلوان جلیل پیرمردی رسید.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا