اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

عربشاهی: پرسپولیس متعلق به هواداران و پیشکسوتان است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای وزیر بعد از خانه اول خودمان، این تیم خانه دوم ماست که بالای ده سال بازی کردیم، تا تبدیل به تیمی با ۴۵ میلیون طرفدار شده است.

به گزارش مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش و به نقل از خبرورزشی، به تازگی پیشکسوتان پرسپولیس نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور کشورمان نوشتند. پیشکسوتان پرسپولیس در این نامه سرگشاده خطاب به رئیس دولت نوشتند و گلایه‌های دخود را مطرح کردند.

در این ارتباط ضیا عربشاهی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس می‌گوید: دکتر سجادی، خودشان از قهرمانهای دو و میدانی کشور عزیزمان ایران هستند. در میتینگ‌های انتخابات ریاست جمهوری وقتی که شرکت می‌کردیم، همیشه صحبت از این بود که آقای نامزد ریاست جمهوری، وزیر ورزش باید یک وزیر ورزشی باشد که خوشبختانه این اتفاق در دوره آقای رئیسی رخ داد ولی متاسفانه، نگاه دکتر سجادی به تیم پرسپولیس، یک نگاه غریبانه است. این تیم پرطرفدار که حدود ۴۵ میلیون هوادار داشته و خانه دوم ما پیشکسوتان به شمار می‌رود اما نگاه وزیر یک نگاه، غریبانه است.

او ادامه می‌دهد: آقای وزیر این تیم و استقلال هیچ فرقی با هم ندارند و طرفداران بسیاری دارند، حالا یکی زیاد، یکی کمتر ولی نگاه متولی این دو تیم درست نیست. آقای وزیر بعد از خانه اول خودمان، این تیم خانه دوم ماست که بالای ده سال بازی کردیم، تا تبدیل به تیمی با ۴۵ میلیون طرفدار شده است. حالا یک آقایی به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی جوری رفتار می‌کند و حرف می‌زند که انگار صاحب پرسپولیس و استقلال شده است!

آقای وزیر! پرسپولیس متعلق به هواداران و پیشکسوتان است/ اینجا شعبه دوم باشگاه سایپا نیست!

هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: حرف ما پیشکسوتان در مورد رئیس سازمان خصوصی سازی است که ماشالله علاقه زیادی به شهرت داشته و بیشتر از مجریان در شبکه‌های مختلف تلویزیونی دیده می‌شود! این آقا حق ندارد این طوری در مورد پرسپولیس صحبت کند چون حتی شاید جزو هواداران تیم ما هم نباشد. آقای وزیر! این تیم متعلق به علی پروین‌هاست که عمر و جوانی خودشان را در این تیم گذاشته اند یا حمید درخشان و محمد پنجعلی و خیلی‌های دیگر که خون دل‌ها خوردند تا این تیم پرطرفدار شود. بنابراین نمی‌توانند و نمی‌توانیم بپذیریم یک آقایی بخواهد پرسپولیس را برای خودش مصادره کند.

ضیا عربشاهی در پایان ضمن اشاره به چیدمان هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور می‌شود: آقای وزیر! اینجا باشگاه پرسپولیس است و شعبه دوم باشگاه سایپا نیست. چرا باید افراد خودروساز یا همکاران سابق آقای وزیر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شوند؟ مگر پرسپولیس؛ دادکان‌ها، مایلی کهن‌ها و بسیاری از فوتبالیست‌های تحصیلکرده را در جمع خود ندارد که این هیئت مدیره را آورده اید؟ این جمع چه کمکی می‌تواند به پرسپولیس کند؟ متأسفانه درد دل زیاد است اما متأسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و امیدواریم رئیس جمهور محترم با خواندن نامه سرگشاده به داد پرسپولیس، هواداران و پیشکسوتانش برسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا