اخبار ورزشیورزش بانوان

شعبان خمسه: اردوهای تدارکاتی خوبی داشتیم اما کار سختی مقابل حریفان داریم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران، گفت: تقابل سختی با ژاپن و استرالیا داریم، با این حال تمام تلاش‌مان را برای صعود از گروه انجام می‌دهیم.

به گزارش پیشرو ورزش، فاطمه شعبان‌خمسه در تشریح آخرین وضعیت شاگردانش پیش از اعزام به نخستین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر آسیا اظهار کرد: آخرین اردوی تیم است و دختران ایران باید برای نخستین بار در مسابقات این رده سنی در سطح آسیا شرکت کنند. خدا را شکر روند خوبی را طی کردیم و به آمادگی لازم رسیدیم.

وی ادامه داد: برای انتخاب ترکیب تیم، کادر فنی قبلی اقدام به استعدادیابی در کل کشور کرده بود و از بین بازیکنان متعدد، ۲۰۰ نفر انتخاب شدند و از فهرست ٣٠ نفره انتخاب شده، بهترین‌ها را انتخاب کردیم. البته افرادی که از استعدادیابی نیز جا مانده بودند را دعوت کردیم و پس ارزیابی به ترکیب ٢۵ نفره و در نهایت به ترکیب ١٢ نفره فعلی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ١۶ سال گفت: برای نخستین بار است که مسابقات رده سنی زیر ۱۶ سال در قاره آسیا برگزار می‌شود به همین دلیل همه کشورها شرایط یکسانی دارند. هدف اول تیم ایران این است که از گروه مقدماتی صعود کنیم. تقابل سختی با ژاپن و استرالیا داریم با این حال تمام تلاش‌مان را برای صعود از گروهمان انجام می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم که دیدارها و اردوهای تدارکاتی‌ای داشتیم که بسیار برای تیم خوب بود. بازیکنان تجربه سفر خارجی نداشتند و به لطف رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون به شناخت خوبی از تیم‌های آسیایی و تیم خود رسیدیم.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران ساعت ۱۷ امروز کمپ تیم‌های ملی زنان را ترک می‌کند تا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی چین شود و اردوی هفتم این تیم در شهر هانگژو ادامه خواهد یافت و از دهم تیرماه نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا