اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

قلعه‌نویی: یک تیم ترسو و سردرگم بودیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: درباره بازیکن گابنی به ما ظلم می شود، شاید به زعم این آقایان باید می رفتیم یک بازیکن ۸۰۰ هزار دلاری می آوردیم و ۳۰۰ هزار یورو یا دلارش آن وسط گم شود و بعد بگویند به به.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل دیدار مس رفسنجان و گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: به تیم خوب محمد ربیعی تبریک می گویم. همین یک امتیاز هم زیادمان است که از رفسنجان ببریم. از روی خوش‌شانسی و روز خوب محسن فروزان این نتیجه رقم خورد.

وی افزود: امروز برخلاف بازی گذشته یک تیم ترسو بودیم. ایراد بازیکنان این مدلی همین است که یک روز خیلی بالا و روز دیگر خیلی پایین هستند و این برای مربی بلاتکلیفی می‌آورد. امروز باید خدا را شاکر باشیم که خوش شانس بودیم و محسن فروزان هم آن توپ آخر را به خوبی گرفت. چهار شوت معمولی هم نزدیم و خیلی بد بودیم.

وی افزود: شاید یکی از دلایلش یک روز کمتر استراحت کردن ما باشد. بازی قبلی با تراکتور پرفشارتر بود. این هم شاید بهانه باشد اما تیم محمد ربیعی در تمام دقایق خوب بود و با برنامه بازی کرد. گل گهر امروز یک تیم سردرگم بود. به بازیکنانی که هفته قبل خیلی خوب بودند، شاید امروز باید ضعیف ترین نمره تاریخ لیگ را بدهیم. فرهنگ بازیکن ایرانی همین است که یک روز خیلی بالا و روز دیگر خیلی پایین است. باز هم خدا را شکر. از تیم داوری و مسئولان برگزاری بازی تشکر می‌کنم که در جو، هوا و زمین خوب بازی را برگزار کردند. البته ناراحت هستم زیرا شاید یکی از بهترین بازی‌های دوران مربیگری ام بود.

سرمربی گل گهر درخصوص داوری این مسابقه و صحنه بحث برانگیز برخورد توپ به دست آرمین سهرابیان، توضیح داد: از داوری که تشکر کردم اما جای تعجب دارد که برخی قانون هند را به ویژه برای مدافع اشتباه می‌گویند. هفته قبل هم یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفتند. می‌گویند فاصله نزدیک بوده و شدت توپ زیاد اما این قانون رد شده است. در بازی امروز دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. قانون هند این است که هرجوری توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما برای مدافع شرایطی را گذاشته‌اند. یا باید خودش بزند یا دستش در فضای غیر طبیعی باشد. داور به صحنه خیلی نزدیک و من خیلی دور بودم. آن جا هم خیلی شلوغ بود و من ندیدم اما باید به نظر کارشناسان احترام گذاشت.

قلعه نویی درمورد شرایط مصدومیت کی روش استنلی، نا آماده بودن یونس شاکری و صادر نشدن مجوز بازی اریک بایناما، پاسخ داد: ما بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله داریم اما ایراد این است که بالا و پایینشان زیاد است. هفته قبل رضا شکاری یک گل فوق العاده زد اما امروز انگار اصلا فوتبالیست نبود. درخصوص بازیکن گابنی هم به ما ظلم شد و این ظلم همچنان ادامه دارد. در رای نوشته‌اند سه ماه محرومیت. دو حالت دارد. محرومیت یا از زمان ابلاغ رای شروع می‌شود یا وقتی موانع برطرف می‌شود. فکر می کنم موانع و آن سه ماه هم با شش بازی ای که ۱۰ فروردین در لیگ قهرمانان انجام داد برطرف شد اما نمی‌دانم چه خبر است. هرچه قدر هم بی‌عدالتی و ظلم باشد باید دیگر تمام شود. شاید به زعم این آقایان باید می‌رفتیم یک بازیکن ۸۰۰ هزار دلاری می‌آوردیم. ۳۰۰ هزار یورو یا دلارش آن وسط گم شود و بعد بگویند به به.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم این چه بی‌عدالتی است؟ به خدا و همه مقدسات قسم که سال گذشته هم گفتند در حق شما اجحاف کردیم که نمی‌گویم چه کسی این حرف را زد. الان هم همان روش را ادامه می‌دهند. از یک تاریخ شش ماه و از دیگری ۵-۴ ماه گذشته است. به هرکسی می‌گوییم می‌گویند حق با شما است. نصیرزاده در کمیته تدوین و تطبیق مقررات می‌گوید حق با شما است. استیناف می‌گوید حق با گل گهر است اما چه کسی باید به داد ما برسد. اگر این بازیکن ۷۰۰ هزار دلاری بود، هیچ حکمی علیهش صادر نمی‌شد. اگر بایناما بود امروز عصای دست ما می‌شد و در فشار جلوی زمین، توپ‌ها را نگه می داشت. یک نفر باید به داد ما برسد. آقای هوشنگ نصیرزاده که آدم بامعرفتی هستی بیا از حق ما دفاع کن و قانون را برای مردم بگو. او باید به عنوان مسئول تدوین مقررات نظر نهایی را بگوید.

سرمربی گل گهر اضافه کرد: چرا نصیرزاده نمی‌گوید تا مردم ظلمی که به ما در سال گذشته و امسال شده متوجه شوند. بازیکن را بازی نمی‌دهیم اما اجازه بدهید مردم بفهمند در حق امیر قلعه نویی ظلم می‌شود. نظر نهایی را باید نصیرزاده بدهد زیرا استیناف نظر نمی‌دهد. ما بلاتکلیف هستیم. با برخی که قانون را می‌دانند می گویند باید بایناما بازی کند و از نظر ما محرومیتش تمام است اما یک نفر دیگر می‌گوید فعلا، فعلا، فعلا. دو بازی از لیگ امسال گذشت. شاید ایراد کار این است او ۷۰ هزار دلاری است اگر ۷۰۰ هزار دلاری بود شاید اینگونه نمی‌شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا