اخبار ورزشیسایر اخبار

شعبانی‌بهار: به کسب سهمیه ریکرو تیمی بانوان امیدوارم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با این رکوردها، کامپوند همین الان قهرمان جهان است اما اعزام آنها به هلند بستگی به رکوردها و منابع مالی فدراسیون دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه‌ای که با ژاله فرامرزیان معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش داشت و مسائل مالی فدراسیون‌های ورزشی در سال کسب سهمیه المپیک، گفت: اول ماه کمی سخت است بخصوص فدارسیون ما که سه ماه اول اوج اعزام‌هایش است. اواخر اسفند سال گذشته ابتدای امسال هفته آینده و یک ماه آینده ما چند اعزام برون‌مرزی داریم وزارت هم قول داده تا چند روز آینده به ما کمکی خواهد داشت. ما ابتدای سال تیم را به مسابقات کاپ آسیا فرستادیم که نتایج را هم دیدید. از دوم اردیبهشت هم ملی‌پوشان ریکرو راهی گوانگجو شدند تا برای مسابقات جهانی شانگهای آماده شوند.

وی درباره رکوردهای ملی‌پوشان عنوان کرد: رکوردها خوب و قابل توجه است وقتی با زهرا نعمتی صحبت می‌کنم می‌گوید اگر این رکوردها را تکرار کنیم اتفاقات عجیبی در مسابقات جهانی رخ خواهد داد. آنها برای کسب نتیجه بسیار امیدوارند. تیم معلولان هم ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت مرحله دوم اردوی خود را آغاز می کند از اول خرداد همهکمانداران در اردو هستند معلولان ۱۵ تا ۱۹ خرداد در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در هلند شرکت می‌کنند، کمانداران المپیکی  هم ۱۹ تا ۲۶ خرداد در این مسابقات حضور خواهند داشت. ما با تیم معلولان امید زیادی داریم.

شعبانی‌بهار در پاسخ به این سوال که آیا تیم کامپوند هم به مسابقات جهانی هلند اعزام خواهد شد خاطرنشان کرد: رکوردها را رصد می‌کنیم کامپوند همین الان قهرمان جهان است اما اعزام آنها بستگی به منابع مالی دارد.البته نتایج مسابقات جهانی شانگهای هم بی‌تاثیر نیست اگر از نظر منابع مالی در مضیقه نباشیم تیم کامپوند را اعزام می‌کنیم اما اولویت ما ریکرو است. امید ما برای کسب سهمیه المپیک توکیو به تیم بانوان ریکرو با ترکیب شجاعی، نعمتی و علیپور بسیار بالا است اما هلند هم یک مسابقه جهانی است و فشار زیادی روی ورزشکار می‌آید.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اینکه آیا شما از میلاد وزیری هم رکوردگیری کرده‌اید و او به مسابقات جهانی شانگهای اعزام خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: رکورد گرفتیم اما به مسابقات جهانی شانگهای نمی‌رسد چون اسامی را از قبل اعلام کرده بودیم اما به او گفتیم تمریناتش را در تهران آغاز کند اگر بهتر از ورزشکاران دیگر بود به این صورت زمان تمرین را از دست ندهد. در مسابقات جهانی هم از دیگر ورزشکاران رکوردگیری می‌شود تا شرایط ورزشکاران برای اعزام به رقابت‌های آینده مشخص شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا