اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سید جلال حسینی: هرچه دلشان بخواهد درمورد پرسپولیس می‌گویند و هیچکس برخورد نمی‌کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکس هر حرفی بخواهد علیه پرسپولیس می‌زند و هیچکس جلودارش نیست.
به گزارش پیشرو ورزش، سید جلال حسینی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت: پس از دیدار مقابل گل‌گهر یک بازی سخت دیگر را انجام دادیم. در نیم فصل دوم کار برای همه تیم‌ها سخت است و تیم‌های مدعی کار سخت‌تری دارند. بچه‌های ما امروز خیلی خوب تلاش کردند و مقابل تیم خیلی خوب ملوان که جاندار بازی می‌کرد و نتایج خوبی گرفته است، تلاش زیادی کردند.
وی افزود: باید از هواداران‌مان تشکر کنم که در این شرایط سخت کنار پرسپولیس بودند. امیدوارم در دیدارهای آتی نیز به این روند خوب ادامه بدهیم.
هرکس هرچه بخواهد علیه پرسپولیس می‌گوید اما کسی جلویش را نمی‌گیرد
مربی پرسپولیس درمورد اظهارات مربیان دیگر علیه سرخ‌پوشان و اینکه آیا این موضوع روی عملکردشان تاثیر دارد، گفت: زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنیم اما سال‌ها است این اتفاق می‌افتد. هرکس هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید و کسی هم نیست جلویشان را بگیرد. چند سال قهرمان شدیم اما حرف‌هایی که در آن زمان زده شد، بدتر از حرف‌های فعلی بود. هرچند اگر حرف بزنیم، خیلی زود با ما برخورد می‌کنند. چندین بار خودم گفته‌ام اگر قرار به جواب دادن باشد؛ می‌توانیم این کار را انجام بدهیم اما خواسته‌اند چنین کاری نکنیم.
حسینی ادامه داد: البته اشتباه است و باید جواب بدهیم. شرایط به شکلی شده که هرکس هرچه دلش بخواهد می‌گوید که اصلا درست نیست. کمیته انضباطی و کمیته اخلاق تاکنون کاری نکرده‌اند. دوست نداریم تمرکزمان از بین برود. در تمام این سال‌ها چنین کاری انجام داده‌ایم. متاسفانه برخی نهادها باید برخورد کنند که این کار را نمی‌کنند. برخورد نکردن کمیته انضباطی و کمیته اخلاق این اجازه را می‌دهد چنین اتفاقی بیفتد.
بازی به بازی پیش می‌رویم و توجهی به قوانین سازمان لیگ نداریم
وی درواکنش به این موضوع که در صورت برابری امتیازهای استقلال و پرسپولیس مشخص نیست کدام تیم قهرمان می‌شود، عنوان کرد: اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم. آخر فصل هر تیمی بیشتر امتیاز داشته باشد قهرمان می‌شود. در حال حاضر نیز تمام تمرکز ما روی دیدار بعدی است تا شرایط خود را حفظ کنیم. به صحبت‌های سازمان لیگ توجهی نداریم و باید تمرکزمان روی کار خود باشد.
مربی پرسپولیس درمورد اینکه ظاهرا برخی نفرات تعویضی این تیم از قبل مشخص است و به صورت مثال مهدی ترابی و اوستون اورونوف با وجود عملکرد خوب بیرون آمدند و آیا این موضوع به ضرر سرخ‌پوشان تمام نمی‌شود، گفت: پس از تعطیلات شرایط سخت است. بچه‌های ما هم‌ چند بازی سخت انجام دادند. تفکر سرمربی تیم است. امیدوارم همه کمک‌ کنند تا شرایط خوبی داشته باشیم‌. هر بازیکنی‌ تعویض می‌شود یا از بیرون به زمین می‌آید، باید به تیم کمک کند.
حسینی درمورد ناراحتی مهدی تارتار از قضاوت پیام حیدری، تاکید کرد: در بازی قبلی هم گفتم کارشناسان می‌توانند بهتر نظر بدهند. اینکه داور خوب یا بد سوت زده باید درموردش صحبت کنند.
وی درمورد میزان رضایتش از عملکرد تیم، گفت: پس از تعطیلات شرایط خیلی سخت است. ۲ بازی سخت مقابل تیم‌های خوب ملوان و گل‌گهر داشتیم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند. در نیم‌ فصل دوم کار سخت است اما بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و نتایج خوبی گرفتیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا