اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان اروپا: صعود بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به مرحله یک چهارم با غلبه بر لاتزیو و رئال سوسیداد

تیم‌های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن موفق شدند با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانا اروپا صعود کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و لاتزیو از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آرنا با قضاوت اسلاوکو وینچیچ برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید.

دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر لاتزیو به پایان رسیده بود و توماس توخل به دنبال گرفتن انتقام شکست بازی رفت بود تا بتواند با برتری در این دیدار بایرن را کمی از بحران خارج کند.

فشار حملات بایرن مونیخ سرانجام در دقیقه ۳۹ نتیجه داد. هرکین موفق شد ضربه رافائل گریرو در میانه راه با ضربه سر تبدیل به گل اول بایرن مونیخ در این دیدار کند. شاگردان توخل شرایط صعود را قبل از پایان نیمه اول فراهم کردند. در دقیقه ۲+۴۵ ارسال کرنر گریرو با شوت والی دلیخت همراه شد که در نهایت با اثرگذاری توماس مولر وارد دروازه لاتزیو شد.نجات بایرن و توخل‌ به دستِ یک انگلیسی؛ 
 درخشش امباپه برای صعود کافی بود

این پایان کار نبود و درخشش هری کین در نیمه دوم نیز ادامه داشت، در دقیقه ۶۶ ضربه لروی سانه با دفع ناقص پروودل دروازه بان لاتزیو همراه بود و کین موفق شد گل دوم خودش در این دیدار را به ثمر برساند تا کمی خیال هواداران بایرن را از بابت برتری و صعود راحت کند.

با این نتیجه تیم فوتبال بارن مونیخ موفق شد در مجموع با برتری ۳ بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال رئال سوسیداد در ورزشگاه رئال آرنا با قضاوت مایکل اولیور میزبان پاری سن ژرمن بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پاری سن ژرمن به پایان رسید.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ بر صفر پاریسی‌ها به پایان رسیده بود و به نظر می‌رسید شاگردان لوییز انریکه کار سختی برای صعود نداشتند.

تیم میهمان خیلی زود موفق شد در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر برساند. حرکت پا به توپ کیلیان امباپه از جناح چپ تبدیل به گل اول پاری سن ژرمن در این دیدار شد. او ابتدا مدافع مستقیمش را دریبل کرد و با یک سر توپ او را فریب داد و ضربه پای راست خودش را از زاویه‌ای بسته به زیبایی به سمت راست دروازه حریف فرستاد.نجات بایرن و توخل‌ به دستِ یک انگلیسی؛ 
 درخشش امباپه برای صعود کافی بود

این پایان درخشش کاپیتان امباپه نبود و در ادامه، پاس در عمق لی کانگ این به کیلیان رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق گل دوم خودش و پاریس را در این دیدار به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم از بابت صعود راحت شود. تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۸۹ توسط میکل مرینو یکی از گل‌های را جبران کند تا کمی از سنگینی شکست آن‌ها کمتر کند.

با این نتیجه تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد در مجموع با برتری ۴ بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا