اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

یک هشتم نهایی لیگ اروپا: پیروزی رم ، لیورپول و میلان مقابل حریفان در دور رفت

تیم‌های رم ، لیورپول و میلان حریفان خود را شکست دادند، اما لورکوزن تن به تساوی داد.به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه سه دیدار مهم برگزار شد.

در حساس‌ترین بازی، تیم رم ایتالیا میزبان برایتون انگلیس بود که با نتیجه چهار بر صفر حریفش را در هم کوبید.

دیبالا که برابر تورینو موفق به هت‌تریک شده بود و در بازی ابتدای هفته برابر مونزا نیز یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود، روی پاس عمقی تماشایی پارادس گل اول رم را به ثمر رساند که در ابتدا از سوی داور مردود اعلام شد؛ اما پس از بازبینی در اتاق وی‌ای آر، صحت گل تأیید شد تا دیبالا مثل بازی‌های هفته‌های اخیرش، موفق به گلزنی شود.

در ادامه گل‌های روملو لوکاکو، مانچینی و کریستانته گل‌های دیگری برای جالوروسی زدند تا شاگردان روبرتو دی زربی شکست سختی در پایتخت ایتالیا متحمل شوند و کارش برای بازی برگشت در انگلیس دشوار شود.

لیورپول در کشور جمهوری چک مهمان اسپارتاپراگ بود که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.

مک آلیستر (۷)، نونیز (۲۵ و ۳+۴۵)، دیاز (۵۳) و سوبوسلای (۴+۹۰) گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند. بردلی (۴۶، گل به خودی) هم تک گل میزبان را زد.

دیدار برگشت دو تیم، پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لیورپول در آنفیلد برگزار خواهد شد.

در دیگر مسابقه قره باغ آذربایجان میزبان لورکوزن آلمان بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این دیدار تیم میزبان با دو گل از حریف پیش افتاده بود، اما این دیدار در نهایت به لطف گل پاتریک شیک، بایرلورکوزن در وقت‌های تلف شده از شکست گریخت و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا روند شکست ناپذیری شاگردان آلونسو حفظ شده و تعداد بازی‌های بدون شکست این تیم در فصل جاری به ۳۵ برسد. آن‌ها در این فصل همچنان شکست ناپذیر هستند. گفتنی است قره باغ و بایرلورکوزن در مرحله گروهی لیگ اروپا نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که هر دو دیدار با پیروزی نماینده آلمان به پایان رسیده بود.

میلان در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، اسلاویا پراگ را ۴-۲ شکست داد.
به گزارش “ورزش سه”، در دیدار حساسی از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان اسلاویا پراگ بود. میلانی‌ها به لطف ۱۰ نفره شدن حریف در نیمه اول به پیروزی ۳-۱ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم با اینکه یک گل خوردند اما با مدیریت بازی یک گل دیگر زدند و از پیروزی‌شان حفاظت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =

دکمه بازگشت به بالا