اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

استاندار تهران و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با یکدیگر دیدار کردند

“علیرضا فخاری” استاندار تهران با حضور در وزارت ورزش و جوانان با “کیومرث هاشمی” دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این دیدار که “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان، “سید عباس جوهری” معاون سیاسی، “زهره جعفری” مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران نیز حضور داشتند، هاشمی و فخاری در حوزه «ورزش و جوانان» و همکاری‌های مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران با یکدیگر گفت و گو کردند.
در این دیدار فخاری با تقدیر از عملکرد علی جوادی در اداره کل ورزش و جوانان، حمایت کامل استانداری تهران را از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد.
در این جلسه همچنین تقویت ورزش بانوان در ابعاد قهرمانی و همگانی مورد تاکید قرار گرفت.
کیومرث هاشمی نیز با قدردانی از نگاه دغدغه مندانه استاندار تهران به موضوعات ورزش و جوانان گفت: مدیریت در استان تهران کار بسیار سختی است و فردی که مدیریت ورزش و جوانان این استان را برعهده دارد باید با جمیع جهات مدیریت کند.
وی افزود: اعتقاد دارم تهران پیشانی کار است و ما در وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را داریم که در موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان بطور کامل با استانداری تهران همکاری کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این اداره کل ارائه کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا