اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

سپاهان هم عزت اللهی را می خواهد

سعید عزت اللهی علاوه بر استقلال و پرسپولیس از سپاهان اصفهان هم پیشنهاد دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، سپاهان در کورس رقابت با تیم‌های تهرانی بازیکن مورد نظر آنها را می‌خواهد اما یک دلیل دیگر برای تمایل سپاهانی‌ها به جذب سعید عزت اللهی این است که به احتمال بسیار زیاد مسعود ریگی از این تیم جدا شده و شاید آبی پوش شود.

سپاهان علاوه بر آن که نمی‌خواهد از پرسپولیس و استقلال عقب بیفتد، در صورت جدایی ریگی باید جای خالی این بازیکن را هم پر کند و بهترین گزینه برای آنها سعید عزت اللهی است که البته هنوز ۶ ماه دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد.

مسعود ریگی فصل چندان خوبی را در سپاهان سپری نکرد ولی به نظر می‌رسد مورد توجه آبی پوشان قرار گرفته و گفته می شود شاید به استقلال برگردد.

در مورد عزت اللهی هم باید دید آیا او قید فوتبال اروپا را می‌زند و به ایران می‌آید یا نه؟ اگر هافبک ملی پوش چنین تصمیمی بگیرد آن وقت باید دید از بین سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ در نهایت کدام یک موفق به جذب این هافبک ملی‌پوش می‌شوند؟

گفته می‌شود جواد نکونام و یحیی گل محمدی شخصاً با سعید عزت اللهی صحبت کرده و شرایط او را جویا شده‌اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =

دکمه بازگشت به بالا