اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش تهرانویژه‌های خبری

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: خوشبختانه اتفاقات خوبی در ورزش استان تهران در حال رقم خوردن است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: خبر خوب را به مردم منتقل کنید تا حال مردم خوب شود و خوشبختانه اتفاقات خوبی در ورزش استان تهران در حال رقم خوردن است.

به گزارش پیشرو ورزش، در مراسم شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان که به مناسبت “روز روابط عمومی و ارتباطات” با حضور صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری، اژدر شهابی معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، معاونین و مدیران ستادی اداره کل و مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان، امروز(دوشنبه) در استودیو خبر ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، “علی جوادی” ابراز امیدواری کرد با حضور و همراهی مدیران روابط عمومی، روزهای خوب و خوشی را پیش رو ورزش و جوانان استان تهران داشته باشیم.
وی ابتدا از حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، استانداری تهران و فرمانداری پایتخت در این مراسم قدردانی کرد و گفت: جای بزرگان بویژه مسئولان وزارت ورزش و جوانان، استاندار و فرماندار تهران در این جمع خودمانی کوچک، اما پر اثر خالیست و این استودیو خبر، یک ظرف است که می توان از آن برای انتشار اخبار مد نظر استانداری و فرمانداری بهره برد تا از این طریق با مردم گفت و گو شود و گزارشی از زحمات و فعالیت های خودشان و همکاران شان را به مردم استان تهران ارائه دهند. این استودیو فقط برای اداره کل نیست و خالصانه دراختیار سایر دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان است تا از امکان تولید و انتشار خبر برخوردار شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان از اثرگذاری روابط عمومی ها گفت و افزود: روابط عمومی ها یک حلقه وصل و واسط بین دستگاه ها و مردم و جامعه هستند. هر دستگاه و مجموعه ای یک مسئولیت، ماموریت و نظام قدرتمندی دارد که اگر به منزله یک خودروی در حال حرکت تداعی شود، روابط عمومی آن مانند تمام علائم هشدار دهنده دیداری است و با علائمی که برای مسئولان می فرستد، فضا و نقاط کور را روشن می کند تا مدیران مسیر را بهتر ببینند و ترسیم کنند. در واقع هدف نهایی، رسیدن به مقصد، منزل و مقصودیست که قرار است حرکتی داشته باشد تا پس از یک بازده زمانی به نقطه ای برسد که نسبت به قبل، جلوتر از نقطه آغاز حرکت، باشد.
علی جوادی ادامه داد: بعد مسافت برگرفته از چند مولفه از جمله سرعت و زمان است که همه از کانال روابط عمومی و ارتباطات به مدیر و راس مجموعه منتقل می شود، لذا کارکرد شما مسئولان روابط عمومی ها چند نقش مهم دارد؛ الزام به رفتار برونگرایی سازمان و الزام به انتقال اتفاقات برون جامعه که نیاز هست افراد داخل مجموعه و بالاترین سطح آن، از این اتفاقات اطلاع داشته باشند. هر چقدر مردم و جامعه بیشتر در جریان توفیقات و یا شکست های هر مجموعه ای قرار بگیرند، بیشتر همراهی می کنند، یعنی هراندازه بتوانیم مجموعه ها را با مردم پیوند بزنیم، به سمت مردمی شدن می رویم و همراهی مردم، کمک مردم، مشارکت و مساعدت مردم و جامعه برای ایجاد توفیقات، بیشتر خواهد شد.
وی گفت: امروز، اصلی ترین موضوع، توفیق مدیران دستگاه ها و سازمان های پیشرو است که فضای رقابتی دارند و نه سازمان هایی که صرفاً جریان ایستایی دارند و با روش های سنتی کار می کنند. در قوانین مدیریتی جدید، هر سازمان که خودش را تجهیز نکند و به ابزار و تغییرات روز، همگون، همگام و همساز نکند، محکوم به شکست است و خیلی از سازمان های بزرگ چون به روش مدیریتی سنتی، اداره می شوند و با تغییرات همراه نشده اند، از بین رفته اند و در بین مردم جایگاهی ندارند.
مدیرکل ادامه داد: اداره کل و وزارت ورزش، یکی از مردمی ترین سازمان های تعریف شده در دستگاه های اجرایی هستند، چرا که با همه سنین و با آقایان و بانوان سروکار دارند و از ویژگی جذابیت بخشی به رویدادها و اتفاقات برخوردارند، لذا اداره کل ورزش و جوانان در بین سایر دستگاه های استان تهران، یک دستگاه اجتماعی، اجتماع ساز و مردمی است و مردم به و اسطه فرزندان، خانواده و دوستان دغدغه دارند و توفیقات خود را در ورزش، رصد می کنند.
جوادی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان یک نهاد مردمی ساز است و با مردم گره خورده و برای آنکه کانالی با مردم داشته باشیم، یک خلا وجود داشت تا از طریق آن بتوانیم ورزشکاران و قهرمانان خود را به مردم و جامعه معرفی کنیم. برای این مهم همواره دست به دامان صدا و سیما می شدیم، اما به دلیل ابعاد گسترده فعالیت صدا و سیما، وقت کافی به ورزش و جوانان نمی رسید و نیاز بود این توان را در خودمان ایجاد کنیم و براساس منویات رهبری که در شرایط بحرانی باید به توان افزایی برسیم و خودمان را تقویت کنیم، استودیو خبر را راه اندازی کردیم و سعی شد تجهیزات آن بروز باشد و حتی در تعامل با صدا و سیما، این استودیو بتواند برای تولید برنامه و ارتباط زنده مورد بهره برداری قرار بگیرد. در این بین نگاه ما، سود بردن نیست و نگاه مان مسئولیتی است. برخی از ورزشکاران و قهرمانان ما که مدال جهانی و المپیک دارند، این دغدغه را دارند که هیچ کس آنها را نمی شناسد و ما به دنبال برطرف کردن این خلا بودیم و این ظرفیت را برای خودمان ایجاد کردیم و این فضا را برای هر برنامه ای که نیاز به ضبط و یا ارتباط مستقیم داشته با شد، در اختیار وزارت هم قرار می دهیم.
وی از مسئولیت مهم، پرکار و پر حجم روابط عمومی ها قدردانی کرد و گفت: به فرموده رهبری، در هر مسئولیتی و در هر جایی که کار می کنید، فکر کنید که مرکز شغل عالم است، لذا در هر حوزه و شهرستانی که هستید، فکر کنید مرکز همه فعالیت های ورزشی استان تهران آنجاست و در همان حد تلاش کنید. امیدوارم با حضور و همراهی شما، روزهای خوب و خوشی را پیش رو خودمان داشته باشیم و جا دارد از زحمات آینده و گذشته شما قدردانی کنم.
همچنین مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی این اداره کل تاکید کرد: استان تهران در همه زمینه ها الگو و پیشرو است، اما باید خیلی بهتر و فراتر باشیم.
“پیام نظر” به چگونگی راه اندازی استودیو خبر اشاره کرد و گفت: هدف از راه اندازی این استودیو، دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات به منظور خدمت رسانی به مردم در راستای جهاد تبیین مقام معظم رهبری و تاکید دولت خدمتگزار بر اطلاع رسانی راحت و سهل به مردم است و اداره کل به عنوان متولی ورزش و جوانان همواره نیازمند چنین مکانی بود.
وی با ابراز خوشحالی از افتتاح استودیو خبر در سال۱۴۰۱ افزود: با راه اندازی این استودیو، یکی از آرزوهای ما در روابط عمومی ها و ارتباطی ها در حوزه ورزش و جوانان محقق شد و امیدواریم در سال۱۴۰۲، این مکان فعال و پویا در خدمت قهرمانان و ورزشکاران باشد.
مدیر روابط عمومی اداره کل از سه اتفاق تحت عنوان “اولین ها” در سال ۱۴۰۱ گفت و ادامه داد: افتتاح استودیو خبر ورزش و جوانان، یک جریان قوی اطلاع رسانی برای توانمند سازی ورزش و جوانان استان تهران بود. اتفاق مهم دیگر عملیاتی کردن بند “چ” برای اولین بار در اداره کل بود که براساس آن و طی قراردادی که با صدا و سیما منعقد شد، یک اعتباری در صدا و سیما دیده شد تا بتوانیم برنامه های خود را در سطح ملی در صدا و سیما انعکاس دهیم.
پیام نظر در ادامه به سومین اتفاق مهم در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: رکورد خروجی اخبار این اداره کل بیش از ۷ هزار خبر در سال گذشته بود، اخباری که شما عزیزان همکار در روابط عمومی ها آن را تولید و ارسال کردید و به صورت روزانه اخبار فعالیت ها و برنامه های همکاران و روسای خود را در حوزه ها و شهرستان پوشش دادید که به شکل مستند در جشنواره شهید رجایی استانداری ثبت شد، به گونه ای که زیبنده استان تهران است.
وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه استان تهران در همه زمینه ها، الگو پیشرو است، اما باید خیلی بهتر و فراتر باشیم و با وجود استودیو خبر، توقع از ما بیشتر از همیشه خواهد بود.
بنا به همین گزارش در پایان این مراسم، از سوی شورای روابط عمومی اداره کل از “علی جوادی” مدیرکل به پاس حمایت های خوبی که از نقش روابط عمومی ها در ورزش و جوانان استان تهران داشته است، تقدیر شد. همچنین ضمن تقدیر از میهمانان ویژه مراسم، مدیران روابط عمومی حوزه ها و شهرستان ها و نمایندگان رسانه های گروهی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا