اخبار ورزشیفوتبال جهان

سولسشر: ایگالو بازهم پیشرفت می کند

سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است خرید زمستانی اش قادر است در ادامه فصل به شیاطین سرخ کمک زیادی کند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در نقل و انتقالات زمستانی، منچستری ها «ادون ایگالو» نیجریه ای را به عنوان بازیکن قرضی  از  فوتبال باشگاهی چین در اختیار گرفت.

فوروارد آفریقایی شب گذشته در برد ۳ بر صفر یونایتدها مقابل دربی کانتی در جام حذفی انگلیس، ۲ گل زد و نقش بسزایی در صعود شیاطین سرخ به مرحله یک چهارم نهایی جام داشت.

او به این ترتیب شمار گل های زده خود را برای منچستر به ۳ افزایش داد و با ستایش اوله گونار سولسشر مواجه شد.

مربی یونایتد ها اظهار داشت: آنچه را که از ایگالو خواستیم، انجام داد. شک ندارم که بیش از پیش پیشرفت خواهد کرد. با تمرکز بهتر، به شرایط تیم عادت خواهد کرد و به کمک تیم می آید.

سولسشر افزود:قدرت بدنی او بالاست. می تواند توپ های دریافتی، را خوب به سمت دروازه منتقل کرده و گل بزند.در واقع مدافعی که مقابلش قرار می گیرد، با مشکلات زیادی روبه رو است.

 ایگالو با ۲ گلی که زد، خود را به عنوان دومین بازیکن آفریقایی تاریخ باشگاه منچستر یونایتد معرفی کرد که در جام حذفی انگلیس گلزنی کرده است.

تا قبل از این کوینتان فورچون از آفریقای جنوبی برای منچستریونایتد در جام حذفی گل زده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا