اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

دستور سلطانی فردر راستای شعار سال ۹۹؛ اولویت فدراسیون ها خرید تولیدات داخلی باشد

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تمام مدیران کل استانها و روسای فدراسیون های ورزشی گفت: در اجرای دستور مقام معظم رهبری و عمل به شعار جهش تولید سال ۹۹، حمایت از بازار تولیدات داخلی و فعالان این بخش در اولویت برنامه های اقتصادی و اجرایی آنها باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شعار سال اظهار داشت: ورزش سهم مهمی در جهش تولید کشور دارد و بخوبی می تواند با حمایت از تولیدکنندگان داخلی فرصت خوبی را برای فعالان و جوانان و متخصصان این گسترده در کشور فراهم کند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان با ۳۱ اداره کل استانی و بیش از ۵۰ فدراسیون بایستی در تحقق شعار جهش تولید ملی پیشرو باشد و انتظارم اولویت گذاری مدیران استانی و روسای فدراسیون های ورزشی برای حمایت از بازار تولیدات داخلی و فعالان این بخش در برنامه های اقتصادی و اجرایی است.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: چندین میلیون ورزشکار، مربی و حتی هوادار ورزش در کشور داریم و این موضوع نشان دهنده گستره نقش مهم این جامعه برای مصرف اقلام داخلی است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قبلا هم به تمام زیربخشهای وزارتخانه و فدراسیون ها اعلام شده بود که بایستی از تولیدات داخلی برای البسه و تجهیزات ورزشی خود استفاده کنند و امسال این موضوع با اولویت بیشتری دنبال خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از انحصار موجود در زمینه فرصت به تولیدکنندگان داخلی برای استفاده از مزیت اقتصادی ورزش کشور گفت: هم در سطح نظارتی وزارتخانه و هم بخش های مرتبط کاملا به این موصوع حساس هستیم و برای همه تولید کنندگان فرصت برابر برای بهره مندی از بازار ورزش کشور وجود دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا