اخبار ورزشیفوتبال جهان

سناریویی برای برگزاری مسابقات بوندس‌لیگا بدون حضور تماشاگر

احتمال دارد در صورت کندشدن شیوع کرونا در آلمان،‌بوندس‌لیگا بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، فوتبال باشگاهی آلمان همانند سایر کشورهای اروپایی حدود ۲ هفته است که به خاطر گستردگی کرونا،‌ از حرکت بازایستاده و مشخص نیست چه زمانی به حالت عادی بازخواهد گشت.

در این ارتباط «راینر کوخ»‌، نایب رئیس فدراسیون فوتبال  ژرمن‌ها اظهار داشت تماس‌های مرتبی میان مقامات فدراسیون، اتحادیه و تیم‌های باشگاهی صورت می‌گیرد تا شرایط روزانه مورد ارزیابی واقع شوند.

این مقام در مصاحبه‌ای که با سایت ورزش کشورش انجام داد،‌ گفت موضوع برگزاری ادامه مسابقات در صورت کندشدن روند ابتلا به کرونا، اکنون مطرح شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی، نمی‌توان از تاریخی قطعی برای از سرگیری فعالیت‌ها نام برد. در این شرایط عاقلانه است که هیچ‌ پیش‌بینی نکنیم.

این اظهارات در حالی عنوان شد که مسابقات فوتبال آلمان طبق آخرین تصمیم تا ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹ ) دچار تعلیق است و به نظر می‌رسد با با روند کنونی، تعلیق باز تمدید خواهد شد.
کوخ افزود: لغو فصل باعث می ‌شود باشگاه‌ها حدود ۷۵۰ میلیون یورو ضرر کنند اما ما اکنون به این فکر رسیده‌ایم در صورتی که آثار کند‌شدن شیوع نمایان شوند،‌ به سناریوی برگزاری مسابقات  بدون حضور تماشاگر فکرکنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا