اخبار ورزشیفوتبال جهان

اظهارات ژاوی و دیگر اعضای تیم پس از رسیدن به لیگ اروپا

ژاوی، بوسکتس و لاپورتا در خصوص حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به لیگ اروپا اظهاراتی مهمی را مطرح کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته بارسلونا در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ تن به شکست ۳ بر صفر داد و از این رقابت کنار رفت. این اتفاق پس از ۲۰ سال برای بارسلونا رخ داد و حالا باید در لیگ اروپا به رقابت بپردازد.

پس از این شکست ژاوی گفت: ما نتوانستیم رقابت کنیم. من به همه بازیکنان گفتم که امروز آغاز جدیدی در تاریخ باشگاه است. یک نقطه عطف در بارسلونا و ما نباید دیگر در لیگ اروپا بازی کنیم. من عاشق این باشگاه هستم و اکنون احساس درماندگی و بی یاری می‌کنم. ما همه کار می‌کنیم تا بارسلونا را به چرخه پیروزی بازگردانیم.

سرمربی بارسلونا گفت: من انتظار داشتم که ما با روش‌های متفاوتی رقابت کنیم و اینکه نتوانستیم برای خود من هم خیلی ناراحت کننده بود. ما باید خیلی از چیزهای این تیم را تغییر دهیم.

بوسکتس نیز اشاره داشت: این واقعیت بارسلوناست. ما باید در لیگ اروپا بازی کنیم و سعی کنیم که جلو برویم.

وی ادامه داد: هواداران لایق چنین چیزی نیستند ولی ما در موقعیت بسیار سختی قرار داریم و خیلی از فاکتورها ، ما را به چنین جایی رساند.

لاپورتا، رئیس باشگاه آبی اناری‌ها نیز گفت: من همه کاتالان‌ها را برای یاری دادن به بارسلونا فراخواندم. ما باید به همان مسیر سابق بازگردیم. ما در تلاش هستیم که شرایط ورزشی و اقتصادی تیم را کاملاً برعکس کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا