اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

سری آ: تساوی لاتزیو و رم

دیدار تیم‌های لاتزیو و آاس‌رم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته دوازدهم سری آ ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در شرایطی یکشنبه شب دنبال شد که لاتزیو در ورزشگاه المپیکو و با قضاوت داویده ماسا پذیرای آاس رم بود.

پیش از این بازی رم با ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم و لاتزیو با ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار داشتند. سردار آزمون مهاجم ایرانی در بازی امشب در ترکیب اولیه حضور نداشت و از روی نیمکت نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌هایش بود.

شاگردان خوزه مورینیو در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند اما این گل با اعلام آفساید از سوی کمک‌داور اول، مردود اعلام شد. تلاش دو تیم در نیمه نخست سرانجامی نداشت تا کار در ۴۵ دقیقه دوم دنبال شود.

در نیمه دوم لاتزیو و رم با ارائه برنامه هجومی خود در صدد بودند تا تدابیر کادر فنی را در زمین اجرا و به گل برسند اما این تلاش‌ها ثمری به همراه نداشت تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۸۲ در ترکیب رم قرار گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =

دکمه بازگشت به بالا