اخبار ورزشیسایر اخبار

تسلیت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای درگذشت مهدی شادمانی

بزرگان ورزشی کشور در پی درگذشت مهدی شادمانی پیام های تسلیت صادر کردند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،مهدی شادمانی روزنامه نگار ورزشی و فوتبال نویس باسابقه که مدتها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد، دارفانی را وداع گفت.

فدراسیون فوتبال درگذشت وی را به اهالی رسانه و خانواده ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار است.

همچنین روابط عمومی کمیته ملی المپیک متن زیر را منتشر کرد:
درگذشت  مهدی شادمانی خبرنگار زحمتکش ورزشی کشور پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان  موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ورزش کشور بخصوص  اصحاب رسانه شد.
فقدان این روزنامه نگار ورزشی را به خانواده داغدار وی، اصحاب رسانه و جامعه  ورزش کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال‌ برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.

در پیام وزارت ورزش و جوانان هم آمده است:
از شمار دو چشم یک‌تن‌کم
وز شمار خرد هزاران بیش
با اندوه فراوان درگذشت خبرنگار ونویسنده ورزشی پس از ۳ سال مبارزه جانانه با بیماری سرطان  را تسلیت گفته  و از خداوند  برای خانواده اش صبر جمیل و برای  زنده یاد  مهدی شادمانی   مغفرت خواستار است.

روحش شاد و

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا