اخبار ورزشیفوتبال جهان

سری آ ایتالیا: پیروزی رم مقابل تورینو

م موفق شد در یک بازی سخت با تک گل تامی آبراهام تورینو را شکست دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، رم که روزهای پر فراز و نشیبی را در این فصل تحت هدایت ژوزه مورینیو پشت سر گذاشته امشب در چارچوب هفته چهاردهم سری‌آ میزبان تورینو بود که در پایان این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافت.

بازی با برتری تورینو آغاز شد و این تیم حملاتی را روی دروازه اروم ترتیب داد اما نتیجه ای برای آنها در پی نداشته تا این همه جالوروسی باشد که گل اول بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۴ بازی تامی آبراهام در مصافی تک به تک با دروازه تورینو موفق شد گلزنی کند تا شاگردان ژوزه مورینیو با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق روی دروازه‌ها رخ نداد تا نهایتاً بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان یک گل ستاره ای انگلیسی به سوده رم خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم این تورینو بود که برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش کرد اما هر چه زد به در بسته خورد تا نهایتاً بازی با همان یک گل تامی آبراهام به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه پیدا کند و این تیم یک برد ارزشمند را کسب کرده باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا