اخبار ورزشیفوتبال ایران

سرجیو: بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند/ اندازه یک کتاب حرف دارم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صحبت کردن در مورد بازی بعد از اتمام آن بسیار ساده و راحت است و همه کارشناس می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آبادان، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سختی بود. ذوب آهن تیم قدرتمندی بود و بازی سختی برای ما رقم خورد. ۱۰ نفر شدن در دقیقه ۳۰ کارمان را بسیار بسیار سخت کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تلاش زیاد انجام دادند و با یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم. زمان زیادی ۱۰ نفره بودیم و نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز بگیریم اما بازیکنانم بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند. اما ذوب آهن خیلی خوش شانس بود که به ۳ امتیاز رسید. بعد از ۱۰ نفره شدن فرصت زیادی به حریف ندادیم و گردان هم به زحمت نیفتاد. یک ساعت ۱۰ نفره بازی کردن کار ما را سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود عقب بودن زودتر تعویض نکردید، گفت: با توجه به ۱۰ نفره بودن ما فرقی نمی‌کرد به هر حال باز هم بازی سختی بود. وقتی بازیکنان خسته شدند، تعویض انجام می‌دهیم.

سرجیو در خصوص اینکه آیا مشکلی با بغلانی دارد که به او بازی نمی‌دهد، گفت: اگر بخواهیم عادلانه تصمیم بگیریم باید نگران بازیکنانی که در زمین هستند باشیم. شما می‌توانید ۱۰ نفر را به زمین بفرستید و ۱۰ نفر را هم بیرون بگذارید و ممکن بود اگر هر بازیکنی را بازی می‌دادیم یا بازی نمی‌دادیم باز هم شما ایراد می‌گرفتید. صحبت کردن در مورد بازی بعد از اتمام آن بسیار ساده و راحت است و همه می‌توانند کارشناس شوند.

وی تصریح کرد: ما در ۱۵ دقیقه آخر گل خوردیم و اگر گلی دریافت نمی‌کردیم کسی درباره این شکست صحبتی نمی‌کرد.

سرجیو در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج اخیر صنعت نفت و مساوی‌های پرتعداد و عدم پیروزی آیا امکان سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر وجود ندارد؟ گفت: این صحبت‌ها و این شیوه حمایت کردن کمکی به تیم نمی‌کند. ما تلاش کردیم بازیکنان خوبی بیاوریم و تا روز آخر این کار را انجام دادیم. من تا روز آخر و تا زمانی که اینجا هستم به هیچکس بی‌احترامی نخواهم کرد. من به شما تا به امروز احترام گذاشتم و شما هم باید به من احترام بگذارید.

وی خاطرنشان کرد: از روز اول تا به امروز هیچ شکایتی نداشته‌ام و تا به امروز یک کلمه از من نشنیده‌اید، اگر بخواهم درباره این قضیه صحبت کنم اندازه یک کتاب حرف است. من مسئولیت نتایج تیم را می‌پذیرم.

در پایان این نشست خبری با درگیری لفظی سرجیو با خبرنگاران خاتمه پیدا کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا