اخبار ورزشیفوتبال جهان

ساری: دلتنگ لیگ انگلیس هستم/با رفتنم از چلسی، بازیکنان گریستند

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در مصاحبه ای مدعی شد نزد بازیکنان چلسی بسیار محبوب بوده و دلش برای لیگ برتر انگلیس تنگ شده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، «مائوریسیو ساری» که در فصل جاری سکان هدایت یوونتوس را در اختیار داشته است، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ مربی تیم قدیمی شهر لندن یعنی چلسی بود. وی در این تیم قهرمانی لیگ اروپا کسب کرد.

ساری در مصاحبه ای که با سایت باشگاه یوونتوس انجام داد، به گذشته و زمانی که هدایت تیم آبی پوش را در اختیار داشت، نگاه و خاطره بازی کرده است.

او در این گفت و گو از عدم حضورش در جزیره ابراز دلتنگی  و ادعا کرده نزد بازیکنان تیم انگلیسی محبوبیت زیادی داشته است.

ساری گفت:لیگ برتر انگلیس تورنمنت باشگاهی بسیار بزرگ است. من هنوز هم تحت تاثیر این مسابقات هستم.

وی ادامه داد: هر مسابقه این لیگ، جو فوق العاده ای دارد.شور و هیجان، حس نبرد و جنگندگی در آن موج می زند.نمی توانم این واقعیت را پنهان کنم که دلم برای این لیگ، تنگ است.

او همچنین در مورد محبوبیتش نزد بازیکنان نیز عنوان کرد: کتمان نمی کنم که رفتار بسیار خوبی با بازیکنان چلسی داشتم. آنقدر محبوب بودم که وقتی خواستم آنجا را ترک کنم، خیلی از آنها، گریه می کردند.

ساری تصریح کرد: من مربی نیستم که مرتب از بازیکنانش تعریف کند. روی اشتباهات تمرکز می کنم و کمتر روی نقاط قوت تکیه می کنم.این مسائل در کار ما، از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که بازیکن کار می کند و تلاش دارد خودش را تغییر دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا