اخبار ورزشیفوتبال جهان

سرجینیو دست: سعی می کنم چیزهای زیادی از لیونل مسی یاد بگیرم

سرجینیو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا، می گوید به دنبال این است که چیزهای زیادی از لیونل مسی و دیگر بازیکنان این تیم یاد بگیرد.

به گزارش پیشرو ورزش، قبل از ملحق شدن به اردوی تیم ملی آمریکا برای بازی های دوستانه مقابل جامائیکا و ایرلند شمالی، سرجینیو دست در پیروزی ۶-۱ بارسلونا مقابل رئال سوسیداد دو گل به ثمر رساند. در واقع عملکرد این بازیکن به قدری خوب بوده که حالا هواداران بارسلونا امیدوار هستند که دست بتواند بعد از سال‌ها جای خالی ستاره بزرگی مثل دنی آلوز را برای‌شان پر کند.

 

 

سرجینیو دست در مصاحبه ای پیرامون شرایطش در بارسلونا می گوید: ” احساس می کنم در بارسلونا پیشرفت زیادی کرده ام. این سیستم که ما در حال حاضر بازی می کنیم چیزی است که کاملاً برای من مناسب است. من با بهترین بازیکن یعنی لیونل مسی بازی می کنم. در هر تمرین نگاه کردن به او و کاری که انجام می دهد باور نکردنی است. من سعی می کنم  چیزهای زیادی از او یاد بگیرم اما واقعاً سخت است.

 

احساس می کنم که می توانم از همه بازیکنان چیزهای زیادی یاد بگیرم. این واقعاً برای پیشرفت من خوب است. در جای مناسب قرار دارم و می‌توانم توانایی های خود را نشان دهم.”

 

 

 

دست در ادامه گفت: “سیستم کنونی بارسلونا متناسب با کل تیم است؛ به خصوص من. اینکه من بازیکنی را پشت سر خود دارم و می توانم همان طور که می‌خواهم، بیشتر ریسک کنم. کاری که می‌تواند در حملات به تیم کمک کند. البته ممکن است اشتباه رخ دهد اما اینکه کسی پشت سر من قرار دارد واقعاً برایم خوب است.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا