اخبار ورزشیورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| سایپا همچنان در صدر ماند

هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در شهرهای کاشان، اصفهان و تهران (دو مسابقه) پیگیری شد و سایپا با شکست حریف در صدر باقی ماند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان کشور، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

در این دیدارها تیم‌های سایپا تهران، باریج اسانس کاشان، ذوب آهن اصفهان و ستارگان فارس برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در نخستین مسابقه و در خانه والیبال تهران، تیم‌های اکسون و سایپا با قضاوت ماندانا مطیعی و حوریه رضازاده به عنوان داوران اول و دوم به مصاف یکدیگر رفتند.

سایپا در سه ست متوالی این بازی حریف خود را شکست داد و ۹ برد و ۲۸ امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند.
منیژه منصور صادقی و فائزه جعفری ناظران این مسابقه بودند که ۶۷ دقیقه طول کشید و ۷۰ تماشاگر داشت. تیم اکسون در ست دوم این مسابقه کارت تاخیر دریافت کرد.

در دومین مسابقه امروز لیگ برتر بانوان، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و افق قم در سالن ملت شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که ذوبی‌ها با اقتدار و در سه ست متوالی میهمان خود را با شکست بدرقه کردند.
ذوب‌آهن با کسب سه امتیاز این برد، با ۹ برد و ۲۵ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند و افق نیز هشتمین ناکامی خود را تجربه کرد.

ملیحه نوری و هنگامه پورحسن داوران اول و دوم این دیدار بودند که ۵۸ دقیقه طول کشید و ۳۵ تماشاگر داشت. طوبی بهپوری و مهران اشرف‌ریاحی نیز ناظران این مسابقه بودند.

در چهل و چهارمین مسابقه لیگ برتر بانوان در سال ۹۸ تیم‌های توسعه اقتصادی اطلس و ستارگان فارس در سالن مینوی تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده فارس موفق به شکست سه بر صفر میزبان خود شد و سومین برد خود را جشن گرفت.

هدیه صابری، لیلا ویسی، پریچهر غفاری و هاجر نجاتی‌زاده به ترتیب داوران اول، دوم و ناظرین این مسابقه بودند که ۵۰ تماشاگر داشت.

تیم باریج اسانس کاشان در آخرین مسابقه هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بانوان میزبان شورا و شهرداری قزوین در سالن کتابچی کاشان بود و موفق به شکست میهمان خود با نتیجه سه بر صفر شد.

نرگس افشین و سمانه اسدیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که یک ساعت و ۳۴ دقیقه طول کشید.
فاطمه زندی و اکرم ابن‌یمین نیز نظارت بر این دیدار را که ۷۰ تماشاگر داشت، عهده‌دار بودند.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

باریج اسانس کاشان ۳ – شورا و شهرداری قزوین صفر : ( ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ )

ذوب آهن اصفهان ۳ – افق قم صفر (۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۱)

اکسون تهران صفر – سایپا تهران ۳ (۱۴ بر ۲۵، ۱۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۲۵)

توسعه اقتصادی اطلس صفر – ستارگان فارس ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا