اخبار ورزشیسایر اخبار

ووشو قهرمانی جهان| پنجمین مدال طلا ی جهان در کارنامه سیفی ثبت شد

محسن محمدسیفی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در فینال مسابقات جهانی ووشو با شکست حریف خود به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگ های چین امروز(چهارشنبه) محسن محمدسیفی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در فینال این مسابقات به الکساندر راسی از لبنان رفت و با شکست این سانداکار پنجمین مدال طلای مسابقات جهانی را از آن خود کرد.

سیفی در چارچوب این رقابت‌ها ابتدا با قرعه استراحت روبرو بود و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی و چین را شکست داد و به فینال این مسابقات دست یافت.   محسن محمد سیفی در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو موفق شد پنجمین مدال طلای جهانی خود را از آن خود کند.

لازم به یادآوری است، صبح امروز سه نماینده ووشو کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هر سه ووشوکار به مدال طلا دست یافتند. عرفان آهنگریان نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ، یوسف صبری نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم، میلاد عارفی نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی ساندا صبح امروز(چهارشنبه به مدال طلا دست یافتند. ضمن اینکه هانیه رجبی تالوکار شایسته کشورمان در فرم «نن گوئن» به مدال نقره دست یافت. با این اوصاف رجبی تعداد مدال های خود در مسابقات جهانی شانگهای را به ۲ نقره رساند.

طی روزهای گذشته در بخش ساندای بانوان الهه منصوریان در وزن ۶۵ کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۰ کیلوگرم، مریم هاشمی نیز در وزن ۷۵ کیلوگرم، ۳ مدال طلا را برای تیم‌ ملی بانوان کسب کردند.

در بخش تالوی مردان نیز محمدعلی مجیری با کسب امتیاز ۹.۶۳ بالاتر از تمامی حریفان مطرح خود ایستاد مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا